استاندار تهران عنوان کرد؛

تنها ۳۰ درصد مردم در مترو و اتوبوس از ماسک استفاده می‌کنند

استاندار تهران با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان گفت: تنها ۳۰ درصد مردم در مترو و اتوبوس از ماسک استفاده می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در شصت و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگوی استان تهران با اشاره به وضعیت کرونا اظهار داشت: با همه تلاش‌های صورت گرفته جهت مقابله با بیماری کرونا، متاسفانه زمان روشنی برای اعلام پایان این بیماری وجود ندارد.


وی ادامه داد: بازگشایی‌های صورت گرفته، نیاز کشور بود و با ساده انگاری برخی شهروندان در زمینه برخورد با کرونا مشکلاتی به وجود می‌آید، همچنانکه طبق آمار تنها ۳۰ درصد شهروندان در مترو و اتوبوس از ماسک استفاده می‌کنند.

استاندار تهران سپس تصریح کرد: کرونا همه ابعاد اقتصادی از تولید تا عرضه را تحت تاثیر قرار داده و به نظر می‌رسد برای عبور از شرایط سخت اقتصادی نیازمند نگاه ویژه‌تر به بخش خصوصی استان تهران هستیم.

وی با اشاره به اهمیت شورای گفتگو افزود: برای شناسایی مشکلات باید جلسات شورای گفتگو استان به صورت تخصصی با حضور کارشناسان معاونت اقتصادی و هر دو هفته یک بار در استانداری تهران برگزار شود.

استاندار تهران همچنین خاطرنشان کرد: مشکلات صنایع زیان دیده از کرونا در استان تهران با رئیس کل بانک مرکزی مطرح شده و این مطالبات از بانک مرکزی پیگیری می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید