این ورزشکار رکورد محرومیت را شکست!

سوارکار اماراتی به دلیل تزریق آرام بخش غیرمجاز به اسبش با محرومیت 20 ساله مواجه شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سوارکار اماراتی به دلیل تزریق داروی آرام بخش غیرمجاز به اسب خود تا سال ۲۰۴۰ محروم شد. این محرومیت ۲۰ ساله در حالی برای این ورزشکار ایجاد شده که تا کنون هیچ شخصی به این مدت محروم نشده و محرومیت ۲۰ ساله او نوعی رکورد در ورزش به حساب می آید.

این رکورد محرومیت به دلیل دلیل سوء استفاده از اسب در یک مسابقه مسافت طولانی برای این ورزشکار ایجاد شد. این اسب که در مسابقات استقامتی ۵۶ مایل فرانسه شرکت می کرد پس از جراحات فاجعه آمیز با تزریق یک آرام بخش ممنوع به شرکت و ادامه مسابقه تحریک شده است. 

فدراسیون بین المللی سوارکاری هم به این موضوع واکنش نشان داده و گفت: این ممنوعیت تا ژوئن سال ۲۰۴۰ به این سوارکار اماراتی تحمیل خواهد شد. همچنین فدراسیون بین المللی بیان می‌دارد که این ورزشکار  در گذشته به مدت دو سال در سال ۲۰۱۲ محروم شده بود. 

آرام بخش  زایلازین، برای پایین آوردن ضربان قلب اسب و برای انسداد اعصاب به کار می رود و باعث می شود که اسب با وجود درد و جراحت در مسابقه شرکت کند و موانع را پشت سر بگذارد. همچنین این ورزشکار اماراتی ۳۴ هزار دلار جریمه شد. به گفته فدراسیون بین المللی سوارکاری او می تواند در مورد مجازات های خود در دادگاه ورزشی در خواست تجدید نظر دهد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید