آغاز دوباره فیلمبرداری سریال "ایل دا" در جنگ

تهیه‌کننده سریال «ایل‌دا» از آغاز دوباره فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی خبر داد که به دلیل شیوع کرونا، متوقف شده بود. ۳۰ درصد باقی مانده این سریال، مربوط به صحنه‌های جنگی است که بیشترِ بازیگران «ایل‌دا» در آن حضور خواهند داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ادامه تصویربرداری بخش‌های جنگی مجموعه تلویزیونی «ایل‌دا» که در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود، در خرم‌آباد از سر گرفته خواهد شد.

علیرضا سبط‌احمدی، تهیه‌کننده سریال «ایل‌دا» در این‌باره خبر داد: «با توجه به شیوع بیماری کرونا و فراگیری این ویروس در استان لرستان، کار تصویربرداری متوقف شد که با فراهم شدن شرایط برای استقرار گروه در خرم آباد، ۳۰ درصد باقی مانده مجموعه از هفته آتی جلوی دوربین می‌رود.»

وی ادامه داد: «بخش‌های باقی مانده مربوط به صحنه‌های جنگی و پرحجم کار است که دارای جلوه‌های ویژه خواهد بود که مدت ۲ ماه زمان برای تصویربرداری این بخش‌ها در نظر گرفتیم که امیدواریم با همکاری گروه به خوبی انجام شود.»

سبط احمدی درباره زمان پخش سریال گفت: «مجموعه «ایل‌دا» برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس آماده و روانه آنتن خواهد شد.»

وی درباره حضور بازیگران در صحنه‌های باقی مانده توضیح داد: «به جز پوریا پورسرخ، خسرو شهراز و کوروش سلیمانی، دیگر بازیگران در بخش‌های جنگی بازی خواهند داشت‌.»

«ایل‌دا» یکی از مجموعه‌های پربازیگر و از تولیدات سیما فیلم است. در این مجموعه بیش از ۳۵ بازیگر سینما و تلویزیون با گریم‌های متفاوت فعال هستند. همچنین بیش از ۱۰۰ بازیگر تلویزیون و تئاتر لرستان در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.

«ایل‌دا» در گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم و به تهیه‌کنندگی سید علیرضا سبط احمدی و کارگردانی راما قویدل و نویسندگی نوشین پیرحیاتی در حال تولید است.

 

دیدگاه تان را بنویسید