طرح ترافیک برای کادر درمانی رایگان شد

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌های طرح ترافیک شهرداری تهران از رایگان شدن استفاده کادر درمانی درگیر با کرونا برای ورود به محدوده طرح ترافیک خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ عمار سعیدیان فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌های طرح ترافیک شهرداری تهران به تشریح تسهیلات در نظر گرفته شده برای کادر درمانی درگیر با کرونا پرداخت و گفت: مکاتبه‌ای را با علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابه با کرونای کلانشهر تهران به منظور معرفی کادر درمانی درگیر با کرونا برای اختصاص معافیت از پرداخت عوارض در تهران انجام دادیم و مقرر شده است که افراد را به ما معرفی کنند.

وی ادامه داد: این تسهیلات به افرادی در کادر درمانی تعلق می‌گیرد که از سوی فرمانده ستاد مقابه با کرونا کلانشهر تهران به ما معرفی شوند، محل خدمتشان در محدوده طرح ترافیک و الودگی هوا بوده و درگیر خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی باشند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌های طرح ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: افرادی معرفی شده به طور رایگان می‌توانند از طرح ترافیک استفاده کنند.

وی در پاسخ به سوالی دیگری درباره تشکیل کمیته تخصیص کمیته تخصیص سهمیه خبرنگاران نیز خاطرنشان کرد: در ابتدای کار تخصیص طرح ترافیک خبرنگاران هستیم، و تا زمانی که سهمیه ۹۹ خبرنگاری تخصیص نیابد، سهمیه ۹۸ معتبر است.

سعیدیان‌فر در ادامه در پاسخ به سوالی دیگری ایا شهروندان این امکان را دارند که پیش از ورود به طرح ترافیک رزروی را انجام بدهندیا خیر هم تصریح کرد: فعلا رزروی وجود ندارد، چون ملزم به رعایت سقف نمی‌باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید