ماجرای گروگانگیری هالیوودی در بیرجند چه بود؟

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از دستگیری ۶ آدم ربا و آزادسازی گروگان ۲۴ ساله در کمتر از ۲ ساعت طی عملیات غافلگیرانه پلیس خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار مجید شجاع اظهار داشت: سحرگاه دیروز تعدادی از افراد با مراجعه به منزل فردی در شهرستان"سرایان" وی را با تهدید ربوده و به نقطه نامعلومی منتقل کردند که بلافاصله با اطلاع موضوع به پلیس، تیم‌های ویژه رهایی گروگان موضوع را به صورت ویژه پیگیری کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: بررسی‌های مأموران پلیس حاکی از این بود که آدم ربایان به طرف شهرستان"بیرجند" حرکت کرده اند که موضوع به تیم‌های گشت کنترلی ۱۱۰ اعلام شد و مبادی ورودی و خروجی شهرها کنترل شد.

سردار شجاع با بیان اینکه یکی از تیم‌های گشت نامحسوس مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان جنوبی به ۳ خودروی پژوی متوقف شده در میدان فرودگاه شهرستان "بیرجند" مشکوک شدند، افزود: با پشتیبانی عملیاتی مأموران یگان امداد، بعد از بررسی کمتر از ۲ ساعت از وقوع آدم ربایی، خودروها توقیف و ۶ آدم ربا دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: مأموران گروگان ۲۴ ساله را در یکی از خودروها شناسایی کردند که خودروها و ۶ متهم آدم ربایی توقیف و به پلیس آگاهی منتقل و به مقام قضائی معرفی شدند.

سردار شجاع خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس، انگیزه آدم ربایان مباحث مالی مطرح شده که تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید