وقتی دیاباته مثل تیام رفتار نکرد

شیخ دیاباته برخلاف تیام بازیکن سابق استقلال، عجولانه رفتار نکرد و به باشگاه فرصت داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ خروج یکباره شیخ دیاباته در اوج دوران شیوع کرونا از ایران، باعث ایجاد شایعاتی در خصوص عدم بازگشت این بازیکن شد و برخی می‌گفتند او هم مثل مامه تیام دیگر به کشورمان برنمی‌گردد، اما دیاباته بامداد امروز راهی تهران شد تا نشان بدهد شخصیت حرفه‎‌ای دارد و نمی‌خواهد فردی شبیه به تیام شود.

البته در ماجرای جدایی تیام هم، این بازیکن خودش مقصر نبود بلکه ضعف مفرط مدیران پیشین باشگاه استقلال باعث شد تا این تیم یکی از بهترین مهاجمان تاریخ خود را از دست بدهد. تیام تا به حال هم می‌توانست در استقلال گل بزند، اما او را فراری دادند و پولش هم پرداخت نشد تا استقلال تضعیف شود.

ماجرای دیاباته، اما فرق می‌کرد استقلال از اول هم بنا داشت پول این مهاجم را بدهد که همین اتفاق هم رخ داد. دیاباته هم برخلاف تیام، عجولانه رفتار نکرد و به باشگاه فرصت داد، چون می‌دانست مدیران فعلی استقلال قصد دارند هر طور شده، پولش را بدهند و قصد اذیت کردن این بازیکن را ندارند.

با این شرایط، استقلال برای بازی ۲۹ خرداد با فولاد خوزستان، با شرایط روحی و روانی بهتری آماده می‌شود. البته اگر برخی از مدیران باشگاه‌ها بگذارند، لیگ برتر فوتبال ایران ادامه پیدا کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید