پیشنهاد فیفا به AFC برای دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲

فیفا به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پیشنهاد ادامه تعویق دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با جود اعلام تاریخ مسابقات از سوی برخی فدراسیون‌ها را داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به نقل از خبرگزاری الانباءکویت، فدراسیون فوتبال کویت روزهای 8 و 15 اکتبر (17 و 24 مهر) را برای برگزاری دیدارهای به تعویق افتاده تیم ملی این کشور برابر تیم‌های ملی استرالیا و اردن در چارچوب مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2020 اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه 15 ژوئن (26 خرداد) تصمیم نهایی را درباره تقویم جدید دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 اتخاذ خواهد کرد.

همچنین این رسانه کویتی اعلام کرد: فیفا پس از جلسه ویدئویی روز گذشته فدراسیون‌های فوتبال آسیا به AFC پیشنهاد داد با توجه به شرایط حاکم بر کشورهای این قاره به خاطر شیوع ویروس کرونا رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 همچنان تعلیق شوند. برای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا سلامتی تمامی افراد مرتبط با مسابقات فوتبال در اولویت است.

فدراسیون‌های فوتبال آسیا با AFC درباره پیشنهادهای رسمی تعویق دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 و حتی لیگ قهرمانان مشاوره مستمری دارند.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه C انتخابی جام جهانی 2022 در رده سوم جدول پس از تیم‌های ملی عراق و بحرین قرار دارد. تیم‌های ملی هنگ‌کنگ و کامبوج نیز چهارم و پنجم هستند. ایران قرار بود روز هفتم فروردین در چارچوب این رقابت‌ها میزبان هنگ‌کنگ باشد که به دلیل شیوع ویروس کرونا این بازی برگزار نشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید