دمای هوای تهران کاهش می یابد

امروز در بعد از ظهر مناطقی از غرب، شمال غرب، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و تهران گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد و از پنج شنبه تا یکشنبه با حاکم شدن جریانات شمالی کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بر اساس تحلیل آخرین نقشه  های هواشناسی، امروز شمال غرب، شمال شرق، ارتفاعات جنوبی زاگرس واقع در استان های کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، شمال هرمزگان و ارتفاعات کرمان درساعات بعد ازظهر رشد ابر، رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

امروز در بعد از ظهر مناطقی از غرب، شمال غرب، مرکز و دامنه های جنوبی البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران، مرکزی، قم و سمنان گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد و از پنج شنبه تا یکشنبه با حاکم شدن جریانات شمالی کاهش محسوس  دما رخ خواهد داد.

پنجشنبه بعد از ظهر و اوایل شب، رشد ابرهای همرفتی و رعد و برق و وزش بادشدید موقت و کاهش دما پیش بینی می شود.

از پنج شنبه بعد از ظهر تا یکشنبه به سبب افزایش سرعت وزش باد در استان های خوزستان، ایلام، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، شرق کرمان احتمال وقوع گردوخاک وجود دارد.

اواخر وقت پنجشنبه تا روزیکشنبه خلیج فارس به طور معمول این فصل از سال، شرق دریای عمان خواهد بود و روزهای شنبه و یکشنبه دریای خزر مواج است.

هواشناسی

هواشناسی

هواشناسی

هواشناسی

هواشناسی

دیدگاه تان را بنویسید