دستگیری ۱۸ سارق حرفه ای با ۲۴ فقره سرقت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۱۸ سارق حرفه ای با ۲۴ فقره سرقت در کاشان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ پاسدار علی قربانی با اشاره به انهدام باند سارقان حرفه ای موتورسیکلت، منازل نیمه ساز و خودرو در کاشان اظهار داشت: در طی این عملیات‌ها ۱۸

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد شهر کاشان، در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار طرح مذکور را به مدت سه روز در سطح حوزه استحفاظی خود اجرا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه علاوه بر سارقان مذکور شش مالخر نیز طی انجام این طرح دستگیر شدند، تصریح کرد: مأموران انتظامی در راستای اجرای این طرح مقادیر زیادی اموال مسروقه از سطح اماکن خصوصی و منازل نیمه ساز، ۸ دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودرو سرقتی را نیز کشف و ضبط کردند.

دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش خیابان کارگر در طرح ضربتی پلیس کاشان

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تأمین آسایش و امنیت شهروندان کاشانی خط قرمز فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان است، خاطرنشان کرد: در این راستا مأموران کلانتری ۱۲ ولی عصر (عج) کاشان چهار نفر از اراذل و اوباش شاخص را که با ایجاد درگیری و نزاع دسته جمعی در خیابان کارگر موجب اخلال در نظم عمومی شده بودند را در چندین عملیات پلیسی، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ قربانی با اشاره به درگیری و نزاع دسته جمعی در خیابان کارگر توسط چند نفر شرور که منجر به نارضایتی اهالی منطقه شده بود، بیان داشت: در اقدامات اولیه مأموران مشخص شد که تعداد ۴ نفر از اراذل و اوباش بر سر قدرت نمایی و اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده و با عربده کشی و حمله به یکدیگر با استفاده از سلاح سرد موجب رعب و وحشت اهالی و موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی شده بودند.

شناسایی ۲ نفر از عاملان نزاع و درگیری

وی افزود: چند تیم مجرب و عملیاتی با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند ۲ نفر از عاملان نزاع و درگیری را که بعد از حادثه از محل متواری و مخفی شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: مأموران در ادامه رسیدگی به این موضوع و شناسایی و دستگیری عاملین اصلی شرارت موفق شدند دو نفر از اراذل و اوباش شاخص دیگر را که به یکی از شهرستان‌های همجوار متواری شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی و با دریافت نیابت قضائی، با تحت نظر قراردادن مخفیگاه متهمان، در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه دستگیر و در بازرسی از آنها تعدادی سلاح سرد کشف و ضبط کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید