واکنش پزشک گل گهر به فاش شدن اسامی بازیکنان کرونایی این تیم

پزشک تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره بازیکنان این تیم که به ویروس کرونا آلوده شده اند، توضیحاتی را مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدعلی زارع، پرشک تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص فاش شدن نام بازیکنانی که به ویروس کرونا آلوده شده اند اظهار داشت: بدون استثناء اسامی افرادی که به کرونا آلوده شده اند را فقط  به سازمان لیگ  و فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده ایم. از طرف باشگاه اسرار  این افراد کاملا محرمانه بوده است و طبق مقررات باشگاه به هیچ عنوان نام آن‌ها را به جایی فاش نکرده ایم.

وی افزود: ممکن است شخص بازیکن علاقه داشته باشد تا اطلاعات پزشکی اش را به رسانه‌ها و دوستانش فاش کند وگرنه که باشگاه در اعلام نام آن‌ها هیچ دخالتی نداشته است. مجید جلالی سرمربی تیم هم از زبان من نشنیده  که چه کسی به کرونا مبتلا شده است.

دکتر زارع در ادامه بیان کرد: به باشگاه اعلام کرده ام که نام این افراد محرمانه باقی بماند. هیچگونه بیانیه رسمی از طرف من و مدیریت باشگاه درباره فاش شدن نام بازیکنان انجام نشده است. فاش شدن اسامی بازیکنان کرونایی گل گهر در حد گمانه زنی است و از طرفی بازیکنان علاقه داشته اند دوستان و خانواده هایشان را از ابتلا به بیماری کرونا مطلع کنند.

او درباره تعداد بازیکنانی که به کرونا آلوده شده اند بیان کرد: قانون به ما اجازه نمی‌دهد نام بازیکنان کرونایی را فاش کنیم و همانطور که قبلا گفتیم بین ۵ تا ۹ نفر بازیکنان تیم ما به کرونا آلوده شده اند. فعلا تیم در قرنطینه کامل به سر می‌برد. مدیریت باشگاه هم در تلاش است تا خانواده این بازیکنان به تهران بیاند تا تست کرونا از این افراد هم انجام شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید