پدیده لوشامپیونه از آزمون سبقت گرفت

یکی از رسانه‌های معتبر ایتالیایی ادعا کرد باشگاه ناپولی به جای مهاجم ایرانی زنیت مهاجم لیل فرانسه را به خدمت خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سایت توتومرکاتو ایتالیا با انتشار خبری ادعا کرد که باشگاه ناپولی ایتالیا که مدت‌ها به دنبال خرید سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ بود، حالا تصمیم دارد ویکتور اوسیمه مهاجم نیجریه‌ای لیل فرانسه را به خدمت بگیرد.

این سایت با اشاره به جدایی قریب الوقوع دریس مرتنس و زلینسکی  از ناپولی نوشت: مدتی سردار آزمون مورد توجه ناپولی بود، اما این باشگاه (ناپولی) همواره به دنبال جذب بهترین جوانان بوده است. پس از تلاش در تابستان گذشته برای جذب نیکولاس پپه از لیل (که در آخرین لحظات به آرسنال پیوست)، این بار هم این تیم می‌تواند دوباره برای شکار استعداد بسیار ناب لیگ لوشامپیونه فرانسه تلاش کند.

این بار در رادار ناپولی، ویکتور اوسیمه قرار دارد که متولد سال ۱۹۹۸ است، این بازیکن ۲۱ ساله لیل که این فصل ۱۸ گل زد و ۶ پاس گل داد با بحران اقتصادی که به خاطر ویروس کرونا به باشگاه‌های فرانسوی وارد خواهد شد، ممکن است با مبلغی حدود ۴۰ میلیون یورو لیل را ترک کند. رقمی که بالاتر از پولی است که این باشگاه ایتالیایی می‌تواند از فروش میلیک رقم آن را به دست آورد.

هدف از خرید این بازیکن جوان نگاه به آینده است، اما در اولین فصل حضور در ایتالیا او می‌تواند به تدریج جایگزینی برای میلیک باشد.

خبر مرتبط؛

شرط پیوستن سردار آزمون به ناپولی؟

دیدگاه تان را بنویسید