سامان احتشامی در روزهای کرونایی چه می‌کند؟

آخرین گفت‌وگوی داریوش کاردان با هنرمندان در روزهای کرونایی با سامان احتشامی (آهنگساز و نوازنده) انجام شد که در این گفت‌وگو احتشامی از حال‌وهوای خود در ایام قرنطینه خانگی سخن گفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سلسله گفت‌وگوهای تلفنی داریوش کاردان در ایام قرنطینه و کرونایی که به نوعی یادآور گفت‌وگوهای این هنرمندان در برنامه «صندلی داغ» است، حالا به بهانه دیگری انجام می‌شود تا شاید بتواند حال‌وهوای این روزهای مردم را در شرایط دشوار کرونا و ماندن در خانه تا اندازه‌ای تغییر دهد.

داریوش کاردان پس از مصاحبه با علی نصیریان، اسرافیل شیرچی (هنرمند خوشنویس)، ایرج راد (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون)، شاهین فرهت (آهنگساز، استاد موسیقی دانشگاه تهران و دبیر جشنواره موسیقی فجر)، عبدالحسین مختاباد (خواننده)،  مریم نشیبی (گوینده برنامه شب بخیر کوچولو)، اردشیر کامکار (آهنگساز و نوازنده)، علی‌اصغر شاه‌زیدی (خواننده) و حسین بهروزی‌نیا (نوازنده) به سراغ سامان احتشامی رفته است.

احتشامی در بخشی از این گفت‌وگو حال‌ و هوای خود را در روزهای کرونایی روایت کرد و یادآور شد که بیشتر وقت خود را به برگزاری کلاس‌های آنلاین موسیقی و تماشای فیلم‌های تاریخ سینمای جهان و ایران می‌گذراند.

این آهنگساز و نوازنده همچنین درباره افزایش مشکلات معیشتی برخی افراد در ایام کرونا، اظهار کرد: ما مردم باید خودمان به یکدیگر کمک کنیم. الان ۳۰ سال است که هیچ دولتی از من دلجویی نکرده یا شغلی برای من درست نکرده است. اگر هم شغلی بوده، خودم برای خودم ساخته‌ام. اگر هر کسی بتواند به افرادی که در نزدیکش هستند کمک کنند، وضعیت بهتری خواهیم داشت.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید