فدراسیون فوتبال و مشکل جدید در پرونده جنجالی ویلموتس

فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت مارک ویلموتس با مشکل جدیدی مواجه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پرونده شکایت مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال ایران برای دریافت غرامت ۶ میلیون یورویی این روز‌ها به یکی از جنجالی‌ترین و حساس‌ترین اتفاق‌های مهم فوتبال کشورمان تبدیل شده است.

اهالی این رشته و علاقه‌مندان به فوتبال نگران هستند با محکومیت فدراسیون در این پرونده، پول هنگفتی به مربی‌ای پرداخت شود که در دوره ۶ ماه فعالیتش در تیم ملی تنها حدود ۴۰ روز در کشورمان حضور داشت و البته با عملکردی ضعیف و باخت تیمش به عراق و بحرین در دور رفت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، شرایط سختی را برای تیم ملی ایجاد کرد.

فدراسیون فوتبال برای پیگیری پرونده ویلموتس یک تیم حقوقی تشکیل داده است که ۲ وکیل ایرانی به نام‌های رضا شاه منصوری و علی ملیح زاده در کنار لودوویک ده لیشت اعضای آن هستند. این افراد تاکنون ۲ لایحه به فیفا ارائه کرده اند که یکی از آن‌ها در تاریخ ۷ اسفند ۹۸ و برای پاسخ به اصل شکایت ویلموتس بوده و دیگری هم در نوروز ۹۹ با هدف طرح دعوای متقابل از ویلموتس برای دریافت مبلغ ۳ ماه از قرارداد او بوده است.

حال شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال  تاکنون  به غیر از مقداری پول که به صورت یورو به وکیل سوئیسی پرداخت کرده، به وکلای ایرانی پرونده پرداختی نداشته است. در واقع سئول نشین‌ها منتظر اعلام حکم رسمی فیفا درباره شکایت ویلموتس هستند و امیدوارند با پیروزی در این پرونده بتوانند حق الوکاله وکلای خود را پرداخت کنند.  

اخبار مرتبط؛

دبیر کل سابق سوار بر بنز اجاره‌ای ویلموتس!/عکس

افشاگری تاج درباره قرارداد ویلموتس و پاداش کی روش

دیدگاه تان را بنویسید