۲۳ دلال ارز دستگیر شدند/ کشف ۵ پارکینگ و انبار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته

رئیس پلیس تهران گفت: طرح شناسایی دلالان ارزی همچنان ادامه دارد که در این راستا روز گذشته ۲۳ نفر از دلالان ارز را دستگیر کردیم

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار حسین رحیمی در حاشیه نمایشگاه مرحله ۳۵ طرح رعد که صبح امروز در مرکز فرماندهی پلیس تهران بزرگ برگزار شد، گفت: بعد از ۲۰ روز کار اطلاعتی و شناسایی مالخران و قاچاق کالا  با همکاری دستگاه قضائی ۶۷۰ نفر از سارقان، مالخران، کیف‌قاپان و سارقان خودرو و منزل دستگیر شدند که در قالب ۲۱ باند خلاف فعالیت می‌کردند.

وی افزود: در مرحله ۳۵ رعد، ۲۱۷۰ قلم وسایل مختلف کشف شد که ۹۵ میلیارد ریال ارزش این اقلام است.

رئیس پلیس تهران گفت: ۱۰۹ خودرو و ۷۳ موتور سیکلت در طرح رعد توقیف شد.

وی گفت: همچنین سه قبصه سلاح جنگی و  ۳۴ قبضه سلاح سرد در این طرح کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی با تاکید بر برخورد با موتورسیکلت‌های سنگینی که امنیت محورهای مواصلاتی را با چالش رو به رو می‌کنند، گفت: ۳۹ دستگاه موتور سیکلت که تولید صدای ناهنجار می‌کردند و ۱۳ دستگاه خودرو که اقدام به دوردور می کردند نیز توقیف شدند.

وی تصریح کرد: در زمینه مبارزه با  قاچاق کالا ۳۸ نفر قاچاقچی دستگیر شدند که  ۱۴۴ هزار انواع کالا قاچاق از آنها کشف شد که ارزشی بالغ بر ۳ میلیارد ریال داشت.

رحیمی اظهار کرد: ۱۰۸ کیلو مواد مخدر  در این طرح کشف شدو این کشفیات ادامه دارد.

وی گفت: در بحث برخورد با احتکار خودرو طی ۴۸ ساعت گذشته کشف ۵ پارکینگ و انبار که ۵۴۰ خودرو از محصولات ایران‌خودرو و سایپا در انبارها احتکار کردند را کشف کردیم.

رحیمی بیان کرد: طرح شناسایی دلالان ارزی همچنان ادامه دارد  که در این راستا روز گذشته ۲۳ نفر از دلالان ارزی را دستگیر کردیم که ۸۰ میلیارد ریال  ارز خارجی دریافت از آنها کشف شد.

وی گفت: در بحث قرص های تقویتی  ۵ و نیم میلیون عدد قرص که اغلب تاریخ گذشته بود کشف شد.

اخبار مرتبط؛

فرودگاه مهرآباد احتکار خودرو در پارکینگ را تکذیب کرد

تصاویر ماهواره‌ای از انبارهای احتکار خودرو در حاشیه تهران

دیدگاه تان را بنویسید