بیل گیتس و نسل پنجم تلفن همراه عامل شیوع کرونا!

بر اساس یک نظرسنجی که توسط موسسه تحقیقاتی اسنشیال در استرالیا انجام شده، یک هشتم مردم این کشور معتقدند شبکه های نسل پنجم تلفن همراه و اقدامات بیل گیتس عامل شیوع ویروس کرونا است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیرغم تلاش های فراوان رسانه ها و محافل علمی هنوز هم اطلاعات کذب و دروغینی در مورد ویروس کرونا در فضای مجازی و در میان مردم دست به دست می شود.

نظرسنجی که به تازگی در استرالیا انجام شده نشان می دهد یک پنجم جوانان ۱۸ تا ۳۴ ساله معتقدند بیل گیتس حتما در تولید و انتشار ویروس کرونا نقش داشته است. یک پنجم جوانان استرالیایی هم معتقدند شبکه های نسل پنجم تلفن همراه می تواند به شیوع ویروس کرونا کمک کند. این رقم یک هشتم کل مردم استرالیا را در برمی گیرد.

 

نکته جالب اینکه اعتقاد به تئوری توطئه در میان افراد مسن تر در استرالیا کم تر است و به عنوان مثال تنها ۸ درصد افراد بالایی ۵۵ سال در استرالیا شبکه های نسل پنجم را عامل شیوع ویروس کرونا می دانند.

همچنین شایعات دروغین مربوط به ویروس کرونا از سوی مردان بیشتر از زنان پذیرفته می شود.در حالی که ۱۵ درصد مردان شبکه های نسل پنجم را عامل انتشار ویروس کرونا می دانند، این رقم در مورد زنان تنها ۹ درصد است.

همچنین ۴۰ درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که ویروس کرونا در آزمایشگاهی در ووهان چین تولید شده و ۷۰ درصد هم تصریح کرده اند میزان شیوع کرونا در چین بیشتر از آمارهای رسمی اعلام شده  است.

مطلب مرتبط: 

 

دیدگاه تان را بنویسید