ساره جوانمردی: 3 طلای خاطره انگیز را به موزه اهدا کردم

قهرمان پارالمپیک ریو گفت: من 3 مدال طلا که طی 3 سال از مسابقات مهم قهرمانی جهان کسب کردم و خاطرات خوبی از آنها دارم را به موزه اهدا کردم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، همزمان با روز جهانی موزه و میراث فرهنگی و نیز اولین سالگرد تاسیس موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک، ساره جوانمردی بانوی پرافتخار پارالمپیکی کشورمان سه نشان طلای خود از رویدادهای قهرمانی جهان را به موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک اهدا کرد.

جوانمردی در این خصوص اظهار داشت: از مدتها پیش تصمیم داشتم که با شکل گیری موزه تعدادی از مدالهایم را اهدا کنم که نام و نشانی از ساره جوانمردی با سابقه 13 سال فعالیت در تاریخچه ورزش کشور و در موزه  ملی ورزش باقی بماند که فرصت مناسبی به وجود نیامد و امروز تصمیم گرفتم همزمان با اولین سالگرد تاسیس موزه و همین طور روز جهانی موزه و میراث فرهنگی سه عدد از مدالهایم را هدیه کنم.

وی با اشاره به عناوین مدالهای اهدایی اش خاطر نشان کرد: من 3 مدال طلا که طی 3 سال از مسابقات مهم قهرمانی جهان کسب کردم و خاطرات خوبی از آنها دارم را به موزه اهدا کردم. اولین مدال مربوط به مسابقات قهرمانی جهان آلمان در سال 2016 که منجر به کسب سهمیه بازی های پارالمپیک ریو نیز شد، مدال دوم نشان مسابقات جام جهانی کروواسی در سال 2017 است و مدال سوم مربوط به مسابقات قهرمانی جهان کره جنوبی در سال 2018 است که منجر به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو 2020 شد و این سهمیه اولین جواز کسب شده توسط ایران برای این دوره از بازی های پارالمپیک نیز به شمار می رود.

بانوی پرافتخار پارالمپیکی کشورمان که با سایت کمیته ملی پارالمپیک صحبت کرده، در ادامه افزود: اهدای نشان در سطح المپیک و پارالمپیک کار زیبایی است. امیدوارم که بازی های پارالمپیک توکیو در امنیت و آرامش کامل برگزار شود و اگر من هم دست پر از این مسابقات برگشتم، در نظر دارم از مجموعه مدالهای کسب شده در سه دوره پارالمپیک، یکی را به موزه اهدا کنم.

  • ناشناس ارسالی در

    ساره جوانمردی سه مدال طلا ب این میگن دختر احسن ب این دخترم

دیدگاه تان را بنویسید