نتیجه تست کرونای اینتری ها آمد

باشگاه اینتر به شکل رسمی اعلام کرد که تست کرونای همه اعضای این تیم منفی بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، از دیروز و بعد از دو ماه تعطیلی، رقابت‌های بوندسلیگا دوباره از سر گرفته شد. بعد از بوندسلیگا به نظر می رسد که از چندی دیگر سایر رقابت ها از جمله سری آن نیز پیگیری خواهد شد.

هر باشگاه ایتالیایی موظف است پیش از شروع تمرینات گروهی تست های مربوط به کرونا را روی بازیکنان و تمام اعضای خود انجام دهد تا از سلامت کامل آنها اطمینان حاصل شود. اگر قبل از روز دوشنبه و شروع دوباره تمرینات تست بازیکنی مثبت اعلام شود، آن بازیکن باید جدا از دیگران قرنطینه شود.

همچنین پروتکل پزشکی مشخص شده برای رقابت های سری آ می گوید که در صورت مثبت شدن تست یکی از اعضا بعد از شروع تمرینات، همه آن تیم به مدت ۱۵ روز قرنطینه خواهند شد؛ موضوعی که البته با مخالفت بسیاری از باشگاه های ایتالیایی نیز همراه بود چراکه آنها معتقد هستند در این صورت هم باید تنها خود آن بازیکن قرنطینه شود.

دقایقی پیش اما باشگاه اینتر به شکل رسمی اعلام کرد که تست کرونای همه اعضای این تیم منفی بوده است. در بیانیه این باشگاه آمده است: " اینترمیلان تایید می‌کند که تست کرونای همه اعضای این باشگاه که روز جمعه از آن ها گرفته شد منفی بوده است."

دیدگاه تان را بنویسید