نیمار: منتظر دستور پاری سن ژرمن برای بازگشت به تمرینات هستم

مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن تاکید کرد که منتظر دستور باشگاه برای بازگشت به تمرینات است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نیمار بعد از شیوع کرونا در فرانسه با جت شخصی پاریس را به مقصد کشورش بزریل ترک کرد و تا کنون به فرانسه برنگشته است.

او درباره شرایط کنونی‌اش گفت: تمرینات خود را دنبال می کنم و در وضعیت خوبی قرار دارم. هدفم این است که در شرایط که باشگاه من را خواست در بهترین شرایط خود باشم. با جدیت در برزیل تمرین می کنم درست همانطوری که با باشگاه در پاریس تمرین می کردم. هر وقت باشگاه بخواهد حاضرم که به تمرین گروهی برگردم.

نیمار ادامه داد: تمرین انفرادی سخت تر از تمرینات گروهی است. تلاش می کنم که نداشتن بازی را با بعضی از فعالیت های دیگر جبران کنم. بدون شک من هم دلتنگ بازی ها شده ام اما باید با شرایط کنونی کنار آمد. تمریناتی را که مربی بدنساز برایم در نظر گرفته است مو به مو اجرا می کنم.

دیدار برگشت برابر بوروسیا دورتموند در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آخرین باری بود که نیمار با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفت که اتفاقا در آن دیدار توانست گل نخست را به ثمر برساند و زمینه‌ساز صعود تیمش به دور بعد باشد.

مثل همیشه خبرهای درباره بازگشت نیمار به بارسلونا به گوش می رسد. او سومین فصل حضورش در پاری سن ژرمن را تجربه می کند و دو فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید