مسی: شاید این توقف به نفع ما تمام شود

مهاجم بارسلونا امیدوار است توقف فوتبال به خاطر بحران کرونا به نفع تیمش تمام شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ احتمال بازگشت لالیگا وجود دارد و بارسلونا در حالی یازده هفته پیش رو دارد که با دو امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید صدرنشین است. با این حال این تیم پس از حضور کیکه ستین به عنوان سرمربی جدید هم به رضایت کامل دست نیافت. لیونل مسی در یک مصاحبه اختصاصی درباره آینده که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است صحبت کرد.

مهاجم بارسا گفت: شاید این توقف به نفع ما تمام شود اما باید دید مسابقات برگزار خواهد شد یا نه. اگر این اتفاق رخ دهد از ابهام ها خارج می شویم چون زمانی که لیگ از سر گرفته شود می فهمیم در چه سطحی هستیم یا می توانیم به سطحی که می خواهیم برسیم. 

ستاره آرژانتینی در مورد آینده باشگاه نیز صحبت کرد. فصل نقل و انتقالات تابستانی در این سال مانند گذشته نخواهد بود. با این حال یک نام بیش از دیگر اسامی به بارسلونا مرتبط است. او کسی نیست جز لائوتارو مارتینس که برای اینتر بازی می کند. کاپیتان آبی اناری ها اظهار کرد: اگر بخواهم صادق باشم اگر مذاکراتی انجام شده باشد یا در حال انجام باشد آن را خیلی خوب نمی بینم و هیچ ایده‌ای نسبت به این موضوع ندارم. لائوتارو یک مهاجم فوق العاده است و به نظرم در این پست بازیکن کاملی به حساب می آید. او قوی است، خیلی خوب دریبل می زند، گلزنی می‌کند، می داند چگونه توپ را حفظ کند اما باید دید در نهایت چه اتفاقی در رابطه با او و دیگر اسامی رخ خواهد داد. 

مسی افزود: در بحث قراردادها چند نفر در باشگاه هستند که باید انتخاب کنند چه بازیکنی به درد تیم می خورد. اکنون در چنین شرایطی همه چیز عجیب است حتی در نقل و انتقالات. باید هدفمند و قاطع بود تا تیم را تقویت کرد.  

مهاجم بارسلونا درباره اظهاراتش که به نظر می رسید از تیم انتقاد کرده است توضیح داد. او گفت: به نظرم سرمربی حرف‌هایم را بد متوجه شد یا حرف من را بد رساندند. من گفته بودم اگر مانند آخرین دیدار هایمان پیش از توقف (به خاطر بحران کرونا) بازی کنیم نمی‌توانیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شویم. هرگز به تیمی که داریم شک نکردم و شکی ندارم که می توانیم عناوین باقی مانده را فتح کنیم اما نه با این روشی که بازی می کردیم. هر کسی عقیده خودش را دارد و آن ها خیلی قابل احترام هستند. حرف من بر اساس این بود که در طول این سال ها شانس حضور در لیگ قهرمانان را داشته ام و می دانم که با این روش بازی کردن نمی توان قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کرد.

دیدگاه تان را بنویسید