نخستین فیلم هالیوودی که پس از کرونا روی پرده می‌رود

تریلر روان‌شناختی «Unhinged» با بازی راسل کرو به‌عنوان اولین فیلمی که پس از بازگشایی سینماهای آمریکا راهی پرده‌ها می‌شود، انتخاب شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ سینماروهای آمریکا اگر بخواهند برای رفتن به سینما پس از پایان قرنطینه کرونا برنامه‌ریزی کنند باید بدانند اولین فیلمی که در این دوره روی پرده می‌رود فیلمی با بازی راسل کرو است.

فیلم «Unhinged» تریلری روان‌شناختی با بازی این بازیگر نیوزیلندی قرار است از یکم جولای (۱۱ تیر) روی پرده‌ها برود. این در حالی است که مخاطبان از مدت‌ها پیش شنیده بودند فیلم «تنِت» یا «باور» ساخته کریستوفر نولان از ۱۷ جولای قرار است به‌عنوان نخستین فیلم راهی سینماها شود.

«Unhinged» اولین فیلم محصول کمپانی «سولستیس استودیوز» به عنوان یک کمپانی جدید مستقل تولید فیلم است که شماری از تهیه‌کنندگان کهنه‌کار از جمله مارک گیل تهیه‌کننده «المپوس سقوط کرده است» از بنیان‌گذاران آن هستند.

این البته می‌تواند کاری ریسکی برای این کمپانی باشد زیرا در حالی که برخی از ایالت‌ها مانند تگزاس، بازگشایی محدود سینماها را امتحان می‌کنند، هنوز روشن نیست که برخی از بازارهای بزرگ سینما مثل نیویورک یا لس‌آنجلس از چه زمانی می‌توانند کار خود را شروع کنند.

گیل که مدیرعامل کمپانی «سولستیس استودیوز» است و این تصمیم را با هماهنگی انجمن ملی مالکان سینماها گرفته می‌گوید می‌داند ممکن است برخی از مناطق با بازگشایی سینما در یکم جولای هنوز امکان شروع کار را نداشته باشند.

وی گفت ممکن است سینماهای نیویورک، شیکاگو یا سانفرانسیسکو هنوز تا آن موقع شروع به کار نکرده باشند اما بسیاری از شهرهای کم‌جمعیت حتماً فعال شده‌اند و می‌تواند تقاضای عظیمی وجود داشته باشد.

در هر حال کار بازگشایی سینماها با نظارت دپارتمان سلامت و بهداشت عمومی و برمبنای دستورالعمل‌ها و رهنمودهای آن‌ها انجام می‌شود.

فیلم «Unhinged» در اصل و طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود ۴ سپتامبر اکران شود که حالا باید گفت دو ماه جلوتر راهی سینماها می‌شود.

این فیلم به کارگردانی دریک بورت که فیلم‌هایی چون «رویاپرداز آمریکایی» و «شهر لندن» را در کارنامه دارد ساخته شده و در آن راسل کرو همراه کارن پیستوریوس، گابریل بیتمن، جیمی سیمپسون و آستین پی. مک‌کنزی بازی کرده است.

کرو در این فیلم شخصیت راننده‌ای را ایفا می‌کند که خشمش از رانندگی را به سطح دیگری می‌رساند. راشل مادری که در ترافیک و در زمانی نامناسب بوق می‌زند، با رفتارش موجب می‌شود خشمی هزار برابر خشم ماکزیموس گلادیاتور در کرو بروز کند و عواقب باورنکردنی داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید