رسول‌پناه: باید گل محمدی درباره جذب علیپور نظر بدهد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با علی علیپور برای تمدید قرارداد صحبتی نداشتیم. باید مربی درباره بازیکنان نظر بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از جلسه هیات مدیره این باشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز درباره بحث کارگزار بود و در رابطه با شرایط قرارداد صحبت کردیم اما به جمع‌بندی نرسیدیم. احتمالا فردا یا پس فردا به جمع‌بندی می‌رسیم و بنده نتیجه را اعلام می کنم.

وی درباره شایعه وجود داشتن اختلاف بین اعضای هیات‌مدیره و همچنین طعنه مهرداد هاشمی به او وقتی از باشگاه خارج شد، گفت: اصلا دودستگی وجود ندارد و من تکذیب می‌کنم. آقای هاشمی اهل مصاحبه نیست و در این یک سال اخیر حرفی با رسانه‌ای نزده است. ما هیچ مشکلی باهم نداریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قرار است وزیر ورزش قرارداد با کارگزار را امضا کند یا خیر بیان داشت: نه قرار نیست وزیر ورزش امضایی بکند. به معاونت حقوقی وزارت ورزش ارجاع می‌دهیم تا نظر خود را بگویند و در جریان باشند وگرنه همه چیز زیر نظر هیات‌مدیره خواهد بود.

رسول‌پناه در پایان درباره تمایل علی علیپور به تمدید قرارداد با پرسپولیس و اینکه صحبتی با او در این زمینه شده یا خیر؛ تصریح کرد: صحبتی با  علیپور یا بازیکن دیگری نشده است. باید نظر سرمربی و سرپرست تیم را ابتدا بدانیم و سپس تصمیم بگیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید