درخواست جالب امباپه؛ کفش طلای لیگ لوشامپیونه شریکی شود/ عکس

کیلیان امباپه آقای گل لیگ فرانسه و برنده کفش طلای این فصل لوشامپیونا می‌گوید وسام بن یدر مهاجم موناکو که در تعداد گلزنی با او مساوی بوده هم باید در این جایزه شریک باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  کیلیان امباپه ستاره فرانسوی PSG دیروز به عنوان آقای گل فصل 2019-2020 لیگ1 فرانسه معرفی شد. امباپه اما حالا می‌گوید وسام بن یدر، مهاجم موناکو که تعداد گلهای زده‌اش در این فصل به اندازه او بوده و 18 گل به ثمر رسانده ولی به دلیل اینکه همه گلهای او در جریان بازی به ثمر نرسیده جایزه کفش طلا را از دست داده، باید در این جایزه شریک باشد.

 

سازمان لیگ فرانسه بعد از اعلام دستور دولت فرانسه مبنی بر اینکه مسابقات ورزشی در این کشور تا شهریور ماه نمی‌تواند از سر گرفته شود فصل 2019-2020 لیگ این کشور را تعطیل اعلام کرده و پاری سن ژرمن را به عنوان قهرمان معرفی کرد. دیروز هم رسما اعلام شد که امباپه با 18 گل زده آقا یگل رقابتها شده است. اما وسام بن‌ یدر مهاجم موناکو هم در این فصل همین تعداد گل زده بود. فرانسوی‌ها اما گفتند چون از گلهای بن یدر سه گل در ضربات پنالتی به ثمر رسیده ولی امباپه همه گلهایش را در جریان بازی به ثمر رسانده، کفش طلا به ستاره PSG تعلق می‌گیرد.

امباپه حالا با اشاره به اینکه در فصل 2018-2019 لیگ برتر انگلیس، کفش طلا به صورت مشترک به سادیو مانه، محمد صلاح و پیر امریک اوبامیانگ اهدا شده بود خواستار این شد که بن یدر هم در این جایزه با او شریک شود.

 

امباپه در توییتر خود نوشت:" از همه شما به خاطر پیامهایتان متشکرم. من معتقدم که وسام هم شایسته دریافت یک کفش طلا است. همانطور که فصل گذشته در لیگ برتر این جایزه را به صورت مشترک اهدا کردند".

دیدگاه تان را بنویسید