پزشک شهرخودرو : شروع لیگ تعداد مصدومان را افزایش می دهد

پزشک تیم شهرخودرو خراسان گفت: در حال حاضر شرایط خوبی برای شروع تمرینات گروهی وجود ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دکتر مجید زاده‌رحیم با اشاره به تعطیل بودن تمرینات این تیم گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمرینات بازیکنان این تیم با نظر کادر فنی به صورت انفرادی و البته با نظارت مجازی مربیان تیم انجام می‌شود.

ا‎و ادامه داد: در حال حاضر وضعیت شیوع کرونا در مشهد بر اساس گفته‌های متولیان این موضوع در مرحله قرمز است و این موضوع بر شروع نشدن تمرینات گروهی تیم موثر بوده است.

زاده‌رحیم افزود: در حال حاضر برای ما سلامت بازیکنان و سایر اعضا تیم اولویت دارد. با این حال منتظر تصمیم گیری فدراسیون فوتبال برای از سر گیری یا لغو مسابقات نیز هستیم، چرا که نمی‌توانیم تمرینات را خودسرانه آغاز کنیم. آنچه مهم است این است که اگر قرار باشد مسابقات از سر گرفته شود، نمی‌توان مطمئن بود که بازیکنان یا مسوولان برگزار کننده مسابقات و سایر اعضا باشگاه‌ها ناقل این ویروس نباشند. به هر حال فکر نمی‌کنم ما امکان تست‌گیری از بازیکنان و پاسخ دهی در کوتاه مدت به ویژه در هنگام برگزاری مسابقات را داشته باشیم و این موضوعات بر استرس بازیکنان موثر است.

‎پزشک تیم فوتبال شهرخودرو اظهار کرد: همین حالا هم که بازیکنان در منازل خود تمرین می‌کنند، نسبت به شیوع ویروس کرونا استرس بالایی دارند، به غیر از این اگر قرار بر شروع مسابقات باشد فکر می‌کنم حداقل باید بازیکنان یک‌ماه به تمرینات سخت بپردازند، چرا که بدن بازیکنان از شرایط فنی ادامه بازی‌ها بسیار عقب افتاده است و علاوه بر تمرینات تکنیکی، آن‌ها به بدنسازی نیز احتیاج دارند و شروع مجدد مسابقات در فاصله کوتاه ممکن تعداد مصدومان تیم‌ها را بالا ببرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید