روش غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام

برای خروج موقت از اینستاگرام نیاز به حذف اپلیکیشن یا پروفایل نیست، می توانید به روش زیر به طور موقت حساب کاربری خود را غیرفعال کنید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بسیاری کاربران تمایل دارند تا برای مدتی از فضای اینستاگرام دور باشند. در این صورت بهتر است به جای پاک کردن اپلیکیشن یا پروفایل، حساب کاربری اینستاگرام را به طور موقت غیر فعال کرد. بدین ترتیب با بازگشت به حساب کاربری، همه چیز درست همانند قبل خواهد بود.

نحوه غیر فعال سازی موقتی حساب

غیر فعال سازی موقف حساب کاربری اینستاگرام، پروفایل کاربر را برای مدت خاصی از شبکه اجتماعی پاک می کند. آدرس URL اینستاگرام کاربر فاقد اعتبار می شود، کاربران دیگر نمی توانند با وی ارتباط برقرار کرده و یا نام او را در جستجو پیدا کنند. البته تمام این ویژگی ها پس از فعال سازی مجدد حساب کاربری، بازیابی می شوند.

شما می توانید هر نوع حساب کاربری اینستاگرام را غیر فعال کنید، خواه حساب شخصی، حساب سازنده و یا حساب تجاری.

نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که نمی توان با رجوع به اپلیکیشن اینستاگرام در دستگاه اندرویدی یا آیفون، یک حساب کاربری را غیر فعال کرد. این کار تنها با مراجعه به وب سایت اینستاگرام امکان پذیر است.

برای شروع، وب سایت اینستاگرام را به وسیله مرورگر دسکتاپ یا گوشی هوشمند باز کرده و وارد حسابی شوید که قرار است آن را غیر فعال کنید.

سپس به تب پروفایل رفته و گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.

در این قسمت به روی لینک Temporarily Disable My Account کلیک کرده یا ضربه بزنید.

به این ترتیب اینستاگرام از شما می پرسد که دلیل غیر فعال سازی حساب کاربری چیست. می توانید یکی از دلایل ظاهر شده در منوی کشویی را انتخاب کرده و یا در صورت نیافتن دلیل خود، روی گزینه Something Else کلیک کنید.

پس از انتخاب خود، رمز ورود برای اینستاگرام را وارد کنید.

برای بار دوم، روی دکمه آبی Temporarily Disable Account در پایین صفحه کلیک کنید. اینستاگرام برای مرتبه سوم از شما می پرسد که آیا مایل به ادامه کار هستید یا خیر. از صفحه ظاهر شده، دکمه Yes را انتخاب کنید.

پس از این کار، حساب اینستاگرام شما به طور موقتی غیر فعال می شود و از اپلیکیشن خارج می شوید. برای حصول اطمینان، می توانید نام کاربری خود را جستجو کنید. در این حال اینستاگرام به شما می گوید که کاربری به این نام وجود ندارد یا هنوز پستی ارسال نکرده است.

نحوه فعال سازی مجدد حساب اینستاگرام

در هر زمان می توان حساب کاربری اینستاگرام را مجددا فعال کرد. برای این کار تنها به نام کاربری و کلمه عبور احتیاج دارید. در صورت فراموش کردن کلمه عبور، می توان آن را بازنشانی کرد.

اپلیکیشن اینستاگرام روی دستگاه اندرویدی یا آیفون را باز کرده و یا به وب سایت مربوطه مراجعه کنید. سپس با نام کاربری و کلمه عبور، وارد شوید.

به محض ورود، حساب کاربری شما فعال می شود. برای امنیت بیشتر پس از فعال سازی مجدد، بهتر است کلمه عبور خود را تغییر دهید.

مطلب مرتبط: 

دیدگاه تان را بنویسید