بارسلونا و اینتر بر سر یک بازیکن به توافق رسیدند

سایت اسپورت مدعی شد باشگاه بارسلونا و اینتر برای انتقال مهاجم آرژانتینی به توافق اولیه رسیده اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، لائوتارو مارتینس به امضای قرارداد با بارسلونا خیلی نزدیک شده است. باشگاه کاتالانی با اینتر برای انتقال این بازیکن به یک توافق اولیه رسیده‌اند. قرار است آبی اناری ها ۶۰ میلیون یورو به باشگاه ایتالیایی بپردازند و همچین دو بازیکن خود را در اختیار این تیم قرار دهند. در این فهرست نام ایوان راکیتیچ، ساموئل اومتیتی، آرتورو ویدال و نلسون سمدو دیده می‌شوند.  

مبلغ بند آزادسازی مارتینس ۱۱۱ میلیون یورو است اما باشگاه بارسلونا که نمی تواند چنین رقمی را بپردازد از این طریق وارد مذاکره با اینتر شد. ابتدا قرار بود تیم کاتالانی ۹۰ میلیون یورو به همراه یک بازیکن بدهد اما توانست این رقم را کاهش دهد و با پرداخت ۶۰ میلیون دو بازیکن خود را در اختیار نراتزوری قرار دهد. مارتینس تصمیم گرفته برای بارسا بازی کند و اگر توافقی بین طرفین باشد انتظار می رود توافق قطعی هم رخ دهد.

اگر قرارداد مارتینس به امضا برسد باید دید سرنوشت لوییس سوارس چه می شود. در حالی که مهاجم اروگوئه ای اعلام کرده که دوست دارد در بارسلونا بماند و با انتقال مارتینس در این تیم موافق است حضور دو مهاجم سطح بالا در یک تیم شرایط را سخت می کند. احتمال دارد باشگاه کاتالانی سوارس را به فروش برساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید