بیت کوین از صعود به کانال جدید بازماند

جان گرفتن دوباره نفت و بازگشایی بازارهای مالی بزرگ دنیا منجر به بازگشت سرمایه ها به بازار ارزهای دیجیتال شد اما با وجود تمام اقدامات صورت گرفته بیت کوین از ورود به کانال جدید بازماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با اقدامات اخیر فدرال رزرو آمریکا نفت وست تگزاس پس از آن که تا منفی ۳۷ دلار پایین آمد طی چند روز گذشته به قیمت ۱۹.۷ دلار رسید در این بین قیمت نفت برنت نیز روی ۲۶ تا ۲۷ دلار ثابت ماند.

صعود قیمت بیت کوین در اوایل این هفته تا مرز ۹ هزار دلار امیدها را برای رسیدن بیت کوین به قیمت خود در اوایل سال ۲۰۲۰ تقویت کرد اما سقوط دوباره قیمت نفت و رسیدن نفت برنت به قیمت بشکه ای ۲۵ دلار و رسیدن نفت وست تگزاس به بشکه ای ۱۸ دلار مانع صعود بیت کوین شد به گونه ای که امروز این ارز دیجیتال با کاهش ۱۵۰ دلاری قیمت نسبت به اول هفته به قیمت ۸ هزار و ۶۹۱ دلار رسیده است.

در خصوص سایر ارزهای دیجیتال نیز وضعیت به همین منوال است و اتریوم که با آغاز شیوع کرونا تا سقوط قیمت نفت توانسته بود در کانال ۱۷۰ دلاری بماند طی یک هفته اخیر افزایش قیمت ۴۳ دلاری داشته است و قیمت آن در اوایل هفته به ۲۱۳ دلار رسید اما این افزایش قیمت تداوم نیافت و این ارز دیجیتال امروز با کاهش ۱۵ دلاری به قیمت ۱۹۸ دلار رسیده است.

لایت کوین نیز طی یک هفته اخیر روند صعودی را طی کرده است و این ارز دیجیتال که با سقوط قیمت نفت به ۴۰ دلار رسیده بود در اوایل هفته با افزایش قیمت ۷ دلاری مواجه شده و قیمت آن به ۴۷ دلار رسید اما کاهش قیمت این ارز  دیجیتال نسبت به سایر رقبایش کم تر بوده و لایت کوین امروز به قیمت ۴۶.۷ دلار رسیده است.

در این بین پیش بینی ها مبنی بر آن است که قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۲۰ تا ۴۰ هزار دلار خواهد رسید و مدیرعامل بیت مکس در این خصوص می گوید: تداوم روند افزایشی قیمت بیت کوین تا پایان امسال صد در صد است.

 

دیدگاه تان را بنویسید