جمعی از قهرمانان ورزشی با کولبران مریوان دیدار کردند+ تصاویر

جمعی از قهرمانان ورزشی کشورمان با حضور در روستای نی‌شهر مریوان با جمعی از کولبران این روستا دیدار کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ در دیدار صمیمانه که در منزل آزاد و فرهاد خسروی دو کولبر نوجوان که آذر ماه سال گذشته بر اثر سقوط بهمن درگذشتند، انجام شد، مردم این منطقه مشکلات و مسائل خود را برای این قهرمانان ورزشی کشور مطرح کردند.

در دیدار صمیمانه که پرویز پرستویی، رسول خادم، کمیل قاسمی قهرمان المپیک و جهان  و حسن رحیمی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک در رشته کشتی آزاد، سجاد گنج‌زاده قهرمان جهان و کاراته‌کای راه یافته به المپیک و عباس طحان عضو سابق تیم ملی کشتی حضور داشتند، بسته‌های مواد غذایی نیز در میان مردم محروم این روستا توزیع شد. این نفرات همچنین در مناطق محروم شهر مریوان نسبت به کمک به مردم کمتر برخوردار اقدام کردند.

این اقدامات با توجه به برنامه‌های موسسه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) که تاکنون برای کمک به مردم آسیب‌دیده از کرونا بیش از دو میلیارد تومان با کمک خیرین جمع آوری کرده است، انجام می‌شود و تاکنون حدود 5 هزار بسته مواد غذایی بین مردم کمتر برخوردار در شهرهای تهران، شهرستان بهارستان و شهریار، روستاهای مرزی هیرمند استان سیستان و بلوچستان، استان قزوین، مازندران، گیلان و نیشابور و فریمان خراسان رضوی توزیع شده است.

ورزش , ورزش , ورزش ,

 

دیدگاه تان را بنویسید