پرسپولیس علیپور را نمی‌خواهد؟

ماجرای علی علیپور و پرسپولیس وارد مرحله جدیدی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علیپور که چند روز پیش گفته بود در پایان فصل تصمیمی خواهد گرفت که به نفع خانواده‌اش باشد، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با روزنامه ورزشی از اینکه سرپرست باشگاه برای تمدید قرارداد با او تماس نگرفته، گلایه کرده و گفته بعضی‌ها دوست ندارد علیپور در پرسپولیس بماند.

مهاجم قرمزها گفته:" آقای رسول‌پناه به‌عنوان سرپرست باشگاه هیچ تماسی با من نداشته است. البته یکی از اطرافیان باشگاه تماس گرفت که من هم گفتم افراد دیگر و مدیریت باشگاه باید به فکر باشند. می‌دانم سر سرپرست باشگاه شلوغ است و نمی‌تواند با علی علیپور تماس بگیرد، اما چطور ایشان وقت دارد با همه ارتباط بگیرد و زنگ بزند، اما به علیپور که می‌رسند وقت ندارند؟ من همین‌جا می‌گویم اگر آقای رسول‌پناه واقعاً با من کار دارد لطفاً خودش زنگ بزند و اگر هم خیلی سرش شلوغ است و نمی‌تواند، این کار را به دیگران واگذار نکند، چون من هم کار و تمرین دارم!"

در چنین شرایطی یک سایت ورزشی تحلیل جالبی درباره شرایط علیپور در پرسپولیس داشته و نوشته حالا نوبت باشگاه رسیده که این مهاجم را نخواهد.

به نوشته این سایت، علیپور به تصور اینکه در انتهای فصل راهی اروپا خواهد شد بارها برای تمدید قرارداد دست رد به سینه باشگاه زد اما حالا وضعیت برای مهاجم پرسپولیس کاملا معکوس شده است. او بعد از اینکه دید خبری از پیشنهاد برای لژیونر شدن نیست چند باری برای رسول پناه پیغام فرستاد که حاضر به تمدید قرارداد است اما سرپرست فعلی پرسپولیس تا به امروز توجهی به این درخواست گلزن ترین مهاجم تاریخ لیگ برتر پرسپولیس نداشته است.

اخبار مرتبط؛

علیپور در آستانه جدایی از پرسپولیس

4 برگ برنده پرسپولیس در لیگ برتر

دیدگاه تان را بنویسید