حرف های مدیرعامل سابق سپاهان درباره مبلغ قرارداد قلعه‌نویی

صحبت های قلعه نویی و بعد از آن واکنش افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس در مورد مسائل اخیر بین دو باشگاه باعث شد که جنگ بالا بگیرد و طرفداران دو تیم در فضای مجازی حسابی از خجالت هم درآیند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ اتفاقی که مطرح شدن مبلغ قرارداد امیر قلعه نویی توسط پیروانی آن را وارد فاز جدید کرد و عددی که سرپرست پرسپولیس در مورد رقم قرارداد سرمربی سپاهان مطرح کرد باعث شد که سرمربی سپاهان و مدیران این باشگاه حسابی نوک پیکان انتقاد قرار بگیرند. در این خصوص تماسی با مسعود تابش مدیرعامل سابق و عضو فعلی هیات مدیره سپاهان داشتیم که قرارداد قلعه نویی در زمان مدیریت او امضا شده است.

صحبت را با ادعای اخیر افشین پیروانی در مورد قرارداد امیر قلعه نویی شروع کنیم که مدعی است قرارداد سرمربی سپاهان 10 میلیارد است؟

من در این مورد سعی می کنم مصاحبه ای نداشته باشم چون من در حال حاضر عضو هیات مدیره هستم.

یعنی این قرارداد در زمان شما با این مقدار بسته نشده است و اینکه می گویند 8 میلیارد است و 2 میلیارد آپشن دارد.

این حرف ها کذب محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

پس این طور که شما می گویید از قرارداد یحیی گل محمدی کمتر است؟

من مبلغ قرارداد ایشان را نمی دانم اما قرارداد امیر قلعه نویی به 8 میلیارد هم نمی رسد. قرارداد سرمربی فعلی سپاهان قطعا کمتر از قرارداد یک مربی خارجی است که یک میلیون دلار می گیرد که با پول الان 15 تا 16 میلیارد می شد. بازهم می گویم قرارداد قلعه نویی زمان من بسته شده و این اعداد و ارقام کذب محض است و چون مسئولیت مستقیم ندارم دوست ندارم زیاد در این خصوص صحبت کنم.  

و اگر هم اکنون مدیرعامل بودید تصمیم شما چه بود؟

اگر مدیریت باشگاه در اختیار من بود حتما شکایت می کردم بابت مطرح کردن این اعداد وارقامی که اعلام شده است. این کنایه ها و بی احترامی و اتفاقاتی که می افتد اصلا صحیح نیست و کجای دنیا شما چنین این مسائلی را می بینید. واقعا برای من عجیب است که مدام یکسری می گویند ما خوبیم و دیگران بد هستند و نمی دانم چرا اینقدر دنبال حاشیه هستند.
 

در مورد رای نهایی بازی شما با پرسپولیس چه نظری دارید؟

هنوز امیدوار هستیم اما در این میان یک مقدار مطالب کذب منتشر شده بود که ما مدارک را به موقع نداده ایم و با پیک موتوری فرستاده ایم. ما در تهران کارمند داریم و قبل از پایان مهلت مقرر مطالب را ارائه دادیم. حتی جالب اینکه یکی از اعضای کمیه انضباطی تماس گرفتن با امور حقوقی باشگاه که اشتباه کرده بودند در گفتن یک جمله ای که مدارک را نداده ایم و رای صادر شد است. حتی معاون حقوقی باشگاه در جواب آنها گفته بود که وقت تمام نشده و 24 ساعت دیگر وقت است و جالب اینکه خودشان را لو دادند که مدارک ما هنوز وقت بوده ارسال شود و رای صادر کردند. این مطالب که اعلام کردند که با پیک موتوری فرستادیم واقعا کذب محض است.

اگر رای به نفع پرسپولیس صادر شود به مراجع عالیتر شکایت خواهید کرد؟

منتظر هستیم رای صادر شود تا دوباره تصمیم گیری کنیم. ما مستندات زیادی ارائه کردیم که در آن ساعت تیم ما قادر نبود به ورزشگاه بیاید. 10 دقیقه به ساعت 4 شرایط رفتن ما به سمت ورزشگاه فراهم شد و نیم ساعت هم طول می کشید تا به آنجا برسیم.

در مورد اختلاف آقای نیک فر و قلعه نویی چه نظری دارید که گفته می شود بابت این بازی با هم اختلاف دارند؟

این هم یکی از آن شایعه هایی است که مطرح می کنند. آقای قلعه نویی با سپاهان قرارداد دارند و ادامه همکاری ایشان هم که قراردادشان این فصل تمام می شود به ادامه بازی ها بستگی دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید