نجات سه کوهنورد در شمشک با اعزام سه بالگرد/ یک نفر زیر بهمن محبوس ماند

معاون امدادونجات هلال احمر استان تهران گفت: به جهت تسریع در عملیات جست و جو و نجات بهمن شمشک تیم امداد هوایی به منطقه اعزام و تا این لحظه ۳ نفر را پیدا کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ ‌ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: وقوع بهمن در ارتفاعات کوهستانی شمشک یک نفر را حبس کرد و ۳ نفر هم پشت دیواره بهمن گرفتار کرد که دقایقی پیش تیم واکنش سریع استان به همراه بالگرد برای نجات آنها به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به صعب العبور بودن این منطقه و احتمال وقوع دوباره‌ بهمن بالگرد ابتدا سه نفری را که  در پشت دیواره بهمن گرفتار شدند نجات و پس از آن به همراه تیم کوهستان که در محل حادثه مستقر شده‌اند برای نجات یک نفر محبوس شده زیر بهمن اقدام خواهند کرد.

تاجیک نوری گفت: بالگرد پس از رسیدن به محل حادثه و نجات ۳ نفر، به همراه تیم زمینی که پیش‌تر به محل حادثه اعزام و مستقر شده بودند به بالای دره خواهد رفت تا بتواند یک نفر محبوس شده زیر بهمن را هم نجات دهد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: همچنین یک تیم آنست «سگ‌های زنده‌یاب» هم برای امدادرسانی در محل حادثه حضور دارد که مجموعا ۵ تیم هلال احمر استان تهران برای نجات این افراد  کوهنورد گرفتار شده در حال تلاش هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید