رکورد کم نظیر فروش گوشی های آنر 30 در روز اول عرضه

گوشی های جذاب سری آنر 30 که به تازگی به بازار معرفی شده اند، حسابی توجه کاربران را به خود جلب کرده است و در روز اول عرضه بیش از 50 هزار دستگاه آن در چین فروخته شده است

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در روزهای گذشته شاهد معرفی گوشی‌های جذاب سری آنر 30 از طرف شرکت زیر مجموعه هواوی بودیم. به نظر می‌رسد که طراحی و مشخصات فنی گوشی‌های سری آنر 30 توجه کاربران چینی را به خود جلب کرده است، زیرا این گوشی‌های هوشمند این خانواده در روز اول عرضه خود در کشور چین به رقم فروش بیش از 50 هزار دستگاه دست پیدا کردند.

گوشی‌های آنر 30، آنر 30 پرو و آنر 30 پرو پلاس با استقبال ویژه کاربران در چین مواجه شدند و در ساعات اولیه عرضه موجود آن‌ها در اکثر فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی به پایان رسیده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی آنر، در ساعات اولیه عرضه حدود 42 میلیون دلار گوشی از خانواده آنر 30 به فروش رسیده است که تعداد آن‌ها به صورت حدودی به 24 هزار دستگاه می‌رسد.

هر سه گوشی عرضه شده در خانواده آنر 30 به صفحه نمایش خمیده OLED و دوربین قدرتمند پریسکوپی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری و هیبریدی 50 برابری مجهز شده‌اند. هر نسخه از این محصول به تراشه قدرتمند Kirin 985 مجهز شده‌اند و از شبکه پر سرعت 5G نیز پشتیبانی می‌کنند.

آنر در این سه محصول از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به همراه فناوری شارژ سریع سیمی 40 واتی استفاده کرده است؛ البته نسخه ویژه آنر 30 پرو پلاس از فناوری شارژ سریع بیسیم 27 واتی هم پشتیبانی می‌کند. دو نسخه آنر 30 و آنر 30 پرو به دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند، در حالی که نسخه ویژه آنر 30 پرو پلاس از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

نسخه ویژه آنر 30 پرو پلاس با قیمت پایه 710 دلار و نسخه‌های آنر 30 پرو و آنر 30 به ترتیب با قیمت پایه 565 و 425 دلار به بازار عرضه شده‌اند. در حال حاضر شرکت آنر تاریخ عرضه نسخه گلوبال این محصولات را برای بازار جهانی اعلام نکرده است، اما همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های سری آنر 30 مانند سایر گوشی‌های شرکت آنر و هواوی از دریافت برنامه‌های رسمی گوگل محروم هستند.

مطلب مرتبط: 10 گوشی پرطرفدار در هفته آخر فروردین 99

دیدگاه تان را بنویسید