نسل آینده اپل تاچ با چه طراحی به بازار می آید؟

اطلاعات جدیدی درباره طراحی ناچ نسل آینده آیفون ۱۲ پرو 5G منتشر شده که در ادامه میبینید

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ما به تازگی شنیده‌ایم که ناچ صفحه نمایش آیفون ۱۲ اپل کوچکتر خواهد بود. اکنون که طراحی آیفون ۱۲ پرو فاش شده، افرادی شروع به حدس طراحی ناچ کوچک شده این گوشی کرده‌اند.

طراحی احتمالی ناچ صفحه نمایش آیفون ۱۲

همانطور که پیشتر گزارش شده بود، تفاوت اندازه در ناچ صفحه نمایش آیفون ۱۲ با نسخه‌های پیشین زیاد نیست. اما با این وجود تغییرات هنوز هم قابل قبول و قابل توجه است. اپل از زمان معرفی آیفون X در سال ۲۰۱۷، از همان بریدگی استفاده کرده است و از آن زمان طرفداران هر سال تقاضای کاهش اندازه را دارند.

طراحی ناچ نسل آینده اپل چگونه خواهد بود؟

نحوه دست‌یابی اپل به ناچ کوچک‌تر

برای دستیابی به این اندازه کوچک‌تر، اپل بلندگوی دستگاه‌ها را به سمت لبه قاب منتقل کرده است تا فضای بیشتری برای سنسور‌های Face ID ایجاد کند. همچنین یکپارچه سازی میکروفون در داخل بلندگو به این مسئله کمک کرده است.

طراحی ناچ نسل آینده اپل چگونه خواهد بود؟

با وجود همه شایعات، به نظر می‌رسد که اپل اندازه اجزای Face ID خود را کاهش نداده است. این بدان معناست که هیچ ارتقاء در سیستم وجود نخواهد داشت. کاهش اندازه ناچ صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۲ در امسال یک گام ضروری است. به این دلیل است که اپل قصد دارد یک اسکنر LiDAR را به پشت iPhone 12 Pro اضافه کند.

طراحی ناچ نسل آینده اپل چگونه خواهد بود؟

اضافه کردن سنسور‌های اضافی در پشت معمولاً مشکلی اساسی ایجاد نمی‌کند، اما آخرین طراحی اپل آن را مجبور می‌کند دوربین اولترا-واید با زاویه دید بالا را به گوشه بالا سمت راست ماژول منتقل کند. این نوع طراحی باعث همپوشانی با سنسور‌های Face ID نسل فعلی می‌شود و از این رو تغییرات جدیدی باید اعمال شود.

جالب اینجا است که طراحی جدید این ناچ بسیار شبیه به نمونه‌ای است که در اوایل سال ۲۰۱۹ روی یکی از چندین نمونه اولیه آیفون ۱۱ پرو مورد آزمایش قرار گرفت. این نشان می‌دهد که اپل ممکن است بیش از یک سال در این مرحله روی فناوری مورد نیاز کار کرده باشد.

مطلب مرتبط: محصول جدید اپل و تغییر در روند بازار

نمایش مکان های انجام تست کرونا در اپل مپ

 

 

دیدگاه تان را بنویسید