به روزرسانی واتس آپ با امکانات جدید در راه است

به دنبال شیوع بحران کرونا نیاز و تمایل به بهره گیری از سرویس های ارائه دهنده خدمات اجتماعی بیشتر احساس می شود و استفاده از پیام رسان های ارائه دهنده سرویس ارتباطی تصویری رواج بیشتری پیدا کرده و به نظر می رسد اپلیکیشن واتس آپ نیز به بهبود عملکرد اقدام کرده است

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، واتس آپ اپلیکیشن ارتباط جمعی که در حال به روزرسانی است و به تازگی به چندین کاربر امکان می دهد در تماس های صوتی و تصویری شرکت کنند، و خبرهایی به گوش می رسد که قصد دارد محدودیت های تماس را همچنان کاهش دهد.

کاهش محدودیت تماس صوتی و تصویری واتس‌اپ

محدودیت تماس صوتی کاهش پیدا می‌کند

در حال حاضر در واتس‌اپ می‌توان تماس‌های صوتی با حضور ۴ کاربر برقرار کرد؛ اما یک خبر خوب برای شما داریم. بر اساس این خبر به زودی یک بروزرسانی جدید برای این برنامه منتشر می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد بیشتر از چهار نفر را به تماس‌های صوتی خود اضافه کنند. به احتمال زیاد حداقل شش کاربر را می‌توان به تماس صوتی واتس‌اپ اضافه کرد که این مسئله بسیار خوب است. البته هنوز محدودیت نهایی کاربران برای تماس صوتی پس از این بروزرسانی مشخص نشده است؛ اما می‌دانیم که واتس‌اپ پیشرفت‌های مشابه را در ویژگی گروه تماس ویدیویی اعمال خواهد کرد.

هیچ‌کدام از این ویژگی‌های جدید هنوز در نسخه بتا واتس اپ موجود نیست، اما در برخی از کد‌های کشف شده توسط خبرگزاری مذکور مشهود است. انتظار می‌رود که این تغییرات در نسخه‌های اندروید و آی‌اواس از واتس‌اپ اجرا شود، اما نمی‌دانیم که دقیقاً چه زمانی این موارد عرضه خواهند شد.

مطلب مرتبط: معرفی بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان

دیدگاه تان را بنویسید