ستین: رویایم این است که کاپ لیگ قهرمانان را به گاوهایم نشان بدهم!

کیکه ستین سرمربی بارسلونا در تماس ویدیویی با شبکه سه کاتالونیا صحبت های عجیبی در مورد تصوراتش از لحظه بردن لیگ قهرمانان اروپا به زبان آورد:" به بازیکنانم گفته ام. باید عجله کنند. زمان برای از دست دادن ندارم. دوست دارم لالیگا و چمپیونزلیگ را ببرم. اگر هر دو را ببریم، بهتر است. رویایم این است که در منطقه لینسرس با گاوهایم قدم بزنم و کاپ لیگ قهرمانان اروپا را به آنها نشان بدهم."

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛  ستین تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد اما به صورت دوجانبه این قرارداد تا سال 2022 قابل تمدید است. خودش در این باره صحبت کرد و گفت:" قراردادم را برای یک سال و نیم تمدید کرده ام که قابلیت یک سال تمدید به صورت توافقی را دارد. امیدوارم که تا آن زمان بمانم و بتوانم قراردادم را تمدید کنم."

البته ستین می گوید که ترجیح می دهد ادامه مسابقات برگزار شوند و دوست ندارد که بدون برگزاری ادامه فصل تیمش به عنوان قهرمان معرفی شود. وی بیان کرد:" دوست دارم که بازی کنیم و در ادامه به قهرمانی برسیم. اما می بینید که چه شرایطی وجود دارد. نمی دانم که آیا امکانش هست که با تعیین همین جدول، قهرمان مشخص شود یا نه. شاید این شکل، حس قهرمانی نداشته باشد اما فعلا شرایط مشکلی وجود دارد و امیدوارم هر چه زودتر مشکلات حل شوند. دوست داریم که از خانه خارج شویم و بزرگ تر ها را در آغوش بگیریم. امیدواریم که ادامه مسابقات برگزار شود

 

دیدگاه تان را بنویسید