فدرر تاثیرگذارترین فرد در جهان تنیس

نشریه اکیپ تنیسور سوییسی را تاثیرگذارترین فرد در جهان تنیس عنوان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ فهرست تاثیرگذارترین تنیسورهای جهان توسط نشریه اکیپ منتشر شد که راجر فدرر در رتبه نخست قرار دارد.

پر افتخارترین تنیسور مرد در فتح گرند اسلم (۲۰ قهرمانی) تاثیرش در جهان تنیس برجسته بوده است. تصمیمات مهمی که در این رشته گرفته است مانند قرار با رافائل نادال در ایندین ولز برای صحبت درباره جدایی کریس کرمود از ATP و برگزاری تورنمنت خود به نام لاور کاپ موجب شد در صدر فهرست قرار بگیرد.

در جایگاه دوم نام سرنا ویلیامز دیده می‌شود. تنیسور آمریکایی دومین تنیسور پرافتخار در فتح گرند اسلم در بخش بانوان محسوب می‌شود (۲۳ قهرمانی)  و تنها مارگارت کورت با ۲۴ قهرمانی بالاتر از او است. نشریه فرانسوی نحوه رقابت ویلیامز در زمین مسابقه و دفاع از حقوق سیاهپوستان را برجسته کرد. همچنین ویلیامز مسیر را برای تنیسورهای دیگری همچون کوکو گاف باز کرد.

در جایگاه سوم نواک جوکوویچ قرار دارد. تنیسور صربستانی به خاطر داشتن ۱۷ گرند اسلم، رقابت با فدرر و نادال برای بهترین تنیسور جهان شدن و ریاست انجمن تنیسورها در این رتبه قرار گرفته است.  

رتبه چهارم به نادال اختصاص دارد. تنیسور اسپانیایی که تاکنون ۱۹ گرند اسلم را فتح کرده است. به این دلیل در این جایگاه قرار گرفته است که سمتی در موسسات تنیس ندارد. هر چند که نمی‌توان تصمیمات مهمش را در این رشته نادیده گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید