رونمایی از مشتری جدید شجاع خلیل زاده

مشتری چینی مدافع پرسپولیس مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شجاع خلیل‌زاده در مصاحبه دیروزش با روزنامه خبرورزشی اعلام کرد از یک تیم چینی پیشنهاد 15 میلیارد تومانی دارد. 

شجاع بررسی جدی پیشنهادهایش را به آخر فصل موکول کرده با این همه امروز اطلاعات جالبی درباره مشتری چینی مدافع پرسپولیس منتشر شده است.

یک روزنامه ورزشی در شماره امروزش نوشته که تیم چینی خواهان خلیل‌زاده همان تیمی است که دو سال قبل برای محمد انصاری هم پیشنهاد فرستاده بود که در نهایت این بازیکن با مخالفت باشگاه پرسپولیس قید رفتن به چین را زد.

اگر این خبر صحت داشته باشد، باشگاه هنگ فنگ چین مشتری مدافع پرسپولیس است. این باشگاه در دی ماه سال 95 با پیشنهادی 670 هزار دلاری به دنبال جذب محمد انصاری بود که البته نتوانست مدافع خوش اخلاق قرمزها را به خدمت گیرد.

نکته جالب و عجیب درباره باشگاه هنگ فنگ اینکه، این باشگاه جایی در سوپرلیگ چین ندارد و دو فصلی می‌شود که در League one چین (دسته دوم فوتبال این کشور) با حریفانش رقابت می‌کند. البته فصل 2020 این رقابتها به دلیل ویروس کرونا، هنوز شروع نشده، به تعویق افتاد. اگر این رقابتها در تاریخ مقرر برگزار می‌شد، تکلیف صعود هنگ فنگ به سوپرلیگ چین، تا اواسط آبان مشخص می‌شد اما حالا همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید دید اگر این تیم، همان تیمی باشد که به شجاع پیشنهاد 15 میلیاردی داده، آیا مدافع پرسپولیس حاضر خواهد شد به خاطر پول، بازی در دسته دوم فوتبال یک کشور آسیایی را قبول کند یا تصمیم دیگری خواهد گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید