ریزش کوه در جاده‌های کن و فشم

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان این که تمامی محورهای استان تهران باز هستند، گفت: بر اثر ریزش سنگ در جاده فشم، ترافیک سنگین است و تلاش راهداران برای باز کردن کامل این محور ادامه دارد. ریزش کوه در جاده‌های کن و فشم/ تمام راه‌های مواصلاتی تهران باز است

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ عادل مصدقی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران، دقایقی پیش در حاشیه بازدید از محور هراز اظهار کرد: با توجه به استمرار فعالیت سامانه‌های بارشی و فعالیت این سامانه در سطح استان تهران هستیم که علاوه بر بارش باران و برف، شاهد ریزش سنگ و کوه در برخی از محورهای استان تهران بودیم.

وی ادامه داد: از ساعت یک بامداد امروز بارش‌ها در استان تهران تشدید شده است و شاهد بارش کم سابقه برف در محورهای هراز، فیروزکوه، دماوند و گردنه فیروزکوه به گدوک بودیم و این بارش برف تا ساعت ۴ بامداد ادامه داشت.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان این که در سایر محورهای کوهستانی دیگر استان تهران شاهد بارش برف هستیم، افزود: با توجه به پدیده‌های جوی متنوع که در این روزهای بهاری کم سابقه بوده است، با تلاش‌های شبانه‌روزی که انجام دادیم در حال حاضر تمام محورهای استان تهران باز اما لغزنده است.

مصدقی در ادامه به ریزش کوه و سنگ‌ها در برخی محوره‌ها اشاره و اضافه کرد: صبح امروز در حوزه‌ لواسانات در جاده فشم به سمت تهران بر اثر ریزش سنگ مسدود شده بود که با تلاش چند ساعته عوامل راهداری در حال پاکسازی محور هستند و در حال حاضر لاین تهران به فشم باز و جاده با ترافیک روبه‌رو است.

وی تصریح کرد: در محور امام زاده داود(ع) و برخی از روستاهای تهران مانند رندان شاهد ریزش سنگ بودیم که همکاران ما در حال جمع‌آوری سنگ‌ها از محور هستند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران یادآور شد: در محور امام رضا(ع) محدوده قیام‌دشت، لاین مشهد به تهران شاهد آب گرفتگی بودیم که مشکل حل شد و در اتوبان تهران ساوه محدوده نسیم شهر شاهد آب گرفتگی به خصوص در زیر گذرها بودیم که با حضور عوامل راهداری با ماشین آلات مورد نیاز، نسبت به رفع آب گرفتگی‌ها اقدامات لازم را انجام دادیم.

مصدقی تصریح کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، سامانه‌های بارشی هم چنان فعال بوده و عوامل راهداری استان تهران در حال آماده باش کامل گشت‌های خود را به طور مستمر و فعال انجام می‌دهند.

دیدگاه تان را بنویسید