بوئینگ به فکر اخراج کارکنانش افتاد!

به نظر می‌رسد که شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا قصد دارد حداقل ۱۰ درصد از نیروی کار انسانی خود را بازخرید، اخراج و تعدیل نیرو کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ وال استریت ژورنال در اواخر روز پنجشنبه در گزارشی از تصمیم احتمالی شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا برای بازخرید کارکنان، بازنشستگی زودهنگام، اخراج و تعدیل ۱۰ درصد از نیروی کار انسانی این شرکت بزرگ خبر داده است.

هنوز شرکت بویینگ در خصوص گزارش رویترز هیچ اظهار نظر رسمی نکرده است.

شیوع گسترده ویروس کرونا و سرعت بالای همه‌گیری آن هم اکنون تمامی کشورهای جهان علی الخصوص ایالت متحده را به شدت درگیر کرده و به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران اقتصاد آنها را فلج کرده و بحرانهای مالی و رکود اقتصادی شدیدی را در آنها به وجود آورده است.

صنعت هوانوردی و شرکت های هواپیمایی نیز که در این میان از جمله بزرگترین قربانیان شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار به شمار می روند و در این مدت شاهد لغو و تعلیق پروازهای مسافری و تعطیلی فرودگاهها بوده اند و تاکنون متحمل ضرر و زیان های مالی گسترده و هنگفتی شده اند، حالا به نظر می رسد که فعالیت و خطوط تولید کارخانه های شرکت های هواپیماسازی نیز تحت تاثیر آن قرار گرفته و به طور موقت تعطیل و متوقف اعلام شده اند تا بدین ترتیب در قطع زنجیره انتقال و انتشار بیماری کووید-۱۹ نقش خود را ایفا کرده باشند.

پیشتر نیز گزارش های منتشر شده در رویترز حاکی از آن بود که بویینگ به عنوان یکی از بزرگترین غول های هواپیماسازی در جهان و رقیب اصلی ایرباس اروپا، بسیاری از خطوط تولید کارخانه های خود را در ایالات متحده متوقف کرده است.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید