دین‌محمدی: با شروع لیگ 20 روز زمان آماده‌سازی می‌خواهیم

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: به درخواست کادر فنی بازیکنان مثل برخی تیم‌های اروپایی تمرین کنند تا از شرایط آمادگی جسمانی دور نشوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ سیروس دین‌محمدی در خصوص برگزاری تمرینات نساجی به شکل اینترنتی اظهار داشت: این تصمیم توسط کادر فنی گرفته و مقرر شده بازیکنان مثل برخی تیم‌های اروپایی تمرین کنند تا از شرایط آمادگی جسمانی دور نشوند.الان تیم‌هایی مثل شالکه و  دورتموند تمرینات خود را به صورت هفت نفره شروع کردند و بازیکنان با فاصله برنامه‌های مربیان را اجرا می‌کنند.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران تأکید کرد: امروز مصاحبه‌ای از امره جان خواندم که از بازگشتش به میادین ابراز خوشحالی کرده بود و امیدوارم فوتبالیست‌های ایرانی نیز مجدداً این حس را تجربه کنند.

دین‌محمدی در خصوص نحوه اطلاع مربیان نساجی از وضعیت بازیکنان گفت: همه روزه به صورت آنلاین در یک برنامه اینترنتی به صورت زنده تمریناتی را با بازیکنان انجام می‌دهیم و علاوه بر این آنها تمرینات بدنی جداگانه خود را در گروه ارسال می‌کنند. 

وی در خصوص اظهارنظر سهیل مهدی که مدعی شده بود به بازیکنان و تیم‌ها فرصت آماده‌سازی داده می‌شود، گفت: قانون آماده‌سازی بازیکنان به این شکل است که وقتی بازیکن 2 ماه از برنامه تمرینات دور باشد نیاز به هفت هفته تمرینات بدنی دارد. البته الان تعطیلات بین فصل نیست و مربیان تیم‌ها بازیکنان را کنترل می‌کنند. اگر 20 روز قبل از شروع لیگ تاریخ آغاز مسابقات را اعلام کنند تیم‌ها می‌توانند با ریکاوری مناسب و بازی‌های دوستانه وضعیت بدنی بازیکنان را جمع کنند فقط امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید