جی پلاس

بازگشت نبی به فدراسیون، تخلف بود؟

مهدی محمدنبی درحالی سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال شد، که اگر همچنان در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مسئولیت داشت، این انتصاب غیرقانونی بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ فدراسیون فوتبال در حالی در خبری از انتصاب مهدی محمدنبی به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال خبر داده بود، که هیچ اطلاع رسانی درباره کناره گیری این مدیر از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مخابره نکرد که در آن صورت، اکنون فعالیتش در فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه فدراسیون، غیرقانونی محسوب می شود.

در عین حال فدراسیون در تاریخ 12 فروردین اعلام کرد که بنابر مصوبه تاریخ 6 فروردین 99، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با کناره گیری مهدی محمد نبی از عضویت در آن هیات، موافقت کرده است.

*عدم فعالیت دبیرکل در باشگاه های فوتبال به عنوان مدیر

طبق  اساسنامه فدراسیون فوتبال، دبیرکل فدراسیون، در هیچ یک از باشگاه های مرتبط با فوتبال مدیر نبوده و در هیچ یک از اعضای حقوقی عضو مجمع فدراسیون مسئولیت نداشته باشد.

این موضوع به این معنی است که دبیرکل فدراسیون فوتبال نباید هیچ تعهدی نسبت به تیمی داشته باشد که در خلال انجام امور فدراسیون فوتبال دچار پند جانبه گرایی شود و نتواند تصمیمات خود را بدون در نظر گرفتن برخی ملاحظات انجام دهد.

*فعالیت نبی در هیات مدیره پرسپولیس

نبی از سال گذشته تاکنون در پرسپولیس حضور دارد و در این مدت بارها گزینه مدیرعاملی این تیم هم شده است. 

رفتن او از هیات مدیره پرسپولیس با توجه به وضعیت کنونی این باشگاه و نبود مدیرعامل، یک مشکل هم برای مدافع عنوان قهرمانی به شمار می رود.

مهدی محمدنبی

*بی توجهی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به قوانین

فدراسیون فوتبال در حال حاضر توسط سرپرست اداره می شود و امور اجرایی هم از سرپرستی به سرپرست دیگر محول شده است. تا امروز ابراهیم شکوری با برخی ایرادها از قبیل نداشتن سابقه مدیریتی در این فدراسیون حضور داشت.

دیدگاه تان را بنویسید