کاهش 70 درصدی ترددهای بین شهری برای کنترل انتشار ویروس کرونا

معاون هماهنگ کننده ناجا، گفت: هماهنگی ها و اقدامات انجام شده نیروی انتظامی با سایر سازمان ها برای کنترل انتشار ویروس کرونا باعث کاهش 70 درصدی ترددهای بین شهری شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ سردار"نوری نژاد" درحاشیه حضور در ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان بر توجه جدی فرماندهان به حفظ نیروی انسانی که از بالاترین اولویت های ناجا است، تاکید کرد و گفت: نیروی انسانی اولین و مهمترین سرمایه ناجا بوده و بدون آن، تجهیزات بی معناست لذا از دست دادن این سرمایه هزینه سنگین به همراه دارد و جبران آن بسیار سخت است.

وی ادامه داد: همه همکاران با سازماندهی مناسب و به کارگیری تجهیزات در تامین نظم و امنیت همراه با شرایط جدید که در همه کشور امر جهادی سلامت مطرح است در حال فعالیت هستند و با تلاش شبانه روزی در همه صحنه هایی که ضرورت دارد، حضور می یابند.

معاون هماهنگ کننده ناجا تصریح کرد: هماهنگی ها و اقدامات انجام شده نیروی انتظامی با سایر سازمان ها برای کنترل انتشار ویروس منحوس کرونا باعث کاهش 70 درصدی ترددهای بین شهری شده و همکاری لازم با ستاد اصلی مبارزه با این ویروس همچنان ادامه دارد ضمن اینکه مردم نیز باید به ابلاغیه های صادره توجه کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: همه تدابیر و اقدامات برای سلامت کارکنان انجام شده و کارکنان نیز در جهت سلامت جامعه در حال تلاش هستند.

دیدگاه تان را بنویسید