سورپرایزهای رضا صادقی در کنسرت آنلاین خود

رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ کشورمان، روز سه‌شنبه دوازدهم فروردین، همراه با تعدادی از نوازندگان، کنسرت مجازی برگزار می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ کشورمان، ساعت ۲۱ روز سه‌شنبه دوازدهم فروردین به همت موسسه «آراد»، همراه با تعدادی از نوازندگان در قالب ارکستر «مشکی پوشان»، کنسرت مجازی برگزار می‌کند. این کنسرت در صفحه شخصی و سایت اینترنتی وی قابل رویت است.

 

میلاد ماهان‌راد، تهیه‌کننده رضا صادقی درباره این اجرا گفت: «شرکت «آراد» در راستای همیاری و همراهی با مردمی که این روزها در مقابله با شیوع ویروس کرونا به پویش ملی «در خانه بمانیم» پیوسته و تصمیم به برپایی کنسرت‌های زنده خواننده‌های تحت قرارداد خود گرفته است.»

وی ادامه داد: «ما در ابتدا شاهد برپایی کنسرت سوم فروردین جاری علی یاسینی به همراه ارکسترش در فضای مجازی بودیم و در ادامه این مسیر، رضا صادقی، ۱۲ فروردین با اجرایی ویژه، جدیدترین کنسرتش را این بار بدون حضور تماشاگر و با سورپرایزهای ویژه روی صحنه می‌برد.»

ماهان‌راد در پایان افزود: «در راستای این روند مشغول برنامه‌ریزی‌های مختلف برای کنسرت آرش و مسیح، شهاب مظفری و سایر خواننده‌های تحت قرارداد شرکت آراد در فضای مجازی هستیم که به زودی در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید