توقیف ۶ماهه در انتظار خودروهایی که از مسیرهای مسدود یزد عبور کنند

رئیس پلیس راهور استان یزد با اشاره به اینکه تمام مسیرهای ورودی یزد به جز یک مسیر مسدود است، گفت: خودروهایی که از مسیرهای مسدود عبور کنند، شش ماه توقیف خواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ سرهنگ رضا زارع با اشاره به اینکه به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در یزد، محدودیت‌هایی برای ورود مسافران در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: در این راستا تمام مسیرهای ورودی یزد به جز ورودی میدان آیت الله مدرسی از سمت شهرستان تفت مسدود است.

وی با اشاره به اینکه در تنها مسیر باز ورودی یزد نیز غربالگری و تب سنجی انجام می‌شود، عنوان کرد: در صورت مشاهده مورد مشکوک، تمام سرنشینان خودرو به مدت دو هفته قرنطینه می‌شوند.

زارع با اشاره به اینکه متأسفانه برخی خودروها خودسرانه اقدام به عبور از مسیرهای مسدود شده می‌کنند، بیان کرد: برخی نیز مسیرهای فرعی و خاکی را برای رسیدن به شهر طی می‌کنند که این افراد به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

رئیس پلیس راهور استان یزد خاطرنشان کرد: خودروی رانندگان متخلف با دستور مقام قضائی شش ماه در پارکینگ پلیس توقیف می‌شود ضمن اینکه جرایم نقدی نیز برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

زارع با اشاره به مسیرهای مسدود شده افزود: تمام ورودیهای فرعی در مسیر کمربندی از پل الغدیر زارچ تا میدان ورودی جاده بافق، مسدود است و هیچ راننده‌ای حق ورود به این مسیرها را ندارد همچنین مسیر ورودی به تفت نیز به جز یک مسیر، مسدود است و هیچ خودروی حق ورود ندارد.

وی تاکید کرد: احتمال بسته شدن خروجی‌های مسیرهای تفت و مهریز نیز طی چند روز آینده وجود دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید