واکنش ماشین سازی به محرومیتیش از پنجره نقل و انتقالات

باشگاه ماشین سازی تبریز اعلام کرد بر خلاف خبر منتشر شده از سوی فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر محرومیت این باشگاه از نقل و انتقلات به خاطر شکایت فرناندو دخسوس، پیش‌تر با این بازیکن به توافق رسیده و پرونده را حل کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ در پی انتشار خبری درخصوص محرومیت باشگاه ماشین سازی به دلیل شکایت دخسوس، این باشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند پرونده مذکور مربوط به ۱/۵ سال قبل بود و نامه انتشار یافته از سوی فیفا نیز مربوط به سه ماه قبل است که به دلیل تعطیلات سال نوی میلادی و تعطیلات شیوع بیماری کرونا، این نامه با تاخیر به دست فدراسیون فوتبال ایران رسیده است.

در همین راستا به اطلاع می‌رساند که با تاکید و پیگیری مالک محترم باشگاه، پرونده فرناندو دخسوس از ماه گذشته از طریق نماینده ویژه مالک باشگاه در دستور کار مدیریت باشگاه قرار داشت و بر همین اساس توافق و تسویه حساب مالی در روزهای پایانی ماه گذشته انجام گردید و رو نوشت آن نیز به فیفا ارسال گردید.

بنابراین محرومیت باشگاه ماشین سازی در این پرونده موضوعیت ندارد و طی چند روز آینده فیفا این موضوع را به‌صورت رسمی به فدراسیون فوتبال ایران اعلان می‌کند.

فدراسیون فوتبال امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که باشگاه ماشین سازی تبریز به خاطر شکایت فرناندو دخسوس، از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید