واکنش مجید کیهانی به ابطال انتخابات فدراسیون دوومیدانی

نامزد انتخابات فدراسیون دوومیدانی به ابطال انتخابات روز ۱۹ اسفند این فدراسیون واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ مجید کیهانی درباره ابطال انتخابات فدراسیون دوومیدانی پس از شکایتی که به سازمان بازرسی کرده بود، اظهار داشت: اتفاقاتی به شکل ناخواسته در زمان برگزاری انتخابات رخ داد که من همان روز به آنها اشاره کردم. عوامل برگزاری یکسری اتفاقات را رقم زدند که مجمع از سلامت خارج و خدشه‌دار شد.

وی افزود: زمانی که وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک از این اتفاقات مطلع شدند، دستور بررسی لازم را صادر کردند و در نهایت پس از آنکه ایرادات قانونی محرز شد، دستور به ابطال انتخابات دادند. این تصمیم وزارت ورزش و کمیته المپیک امیدواری را در دل آنهایی که دوست دارند صداقت در انتخابات وجود داشته باشد، زنده کرد تا از این پس انتخابات به این سمت نرود که سلامتش خدشه‌دار شود.

این نامزد انتخابات فدراسیون دوومیدانی خاطر نشان کرد: از سلطانی‌فر و صالحی امیری و همچنین علی‌نژاد که برخی ایرادات قانونی و عدم رعایت آیین‌نامه را پذیرفت، تشکر می‌کنم و امیدوارم همواره اتفاقات خوبی رخ بدهد که به سلامت انتخابات کمک کند.

کیهانی در پایان گفت: از جامعه دوومیدانی می‌خواهم که همگی در راستای پیشرفت این رشته المپیکی عمل کنند. من هم در همین جا اعلام می‌کنم که به هرکسی که رئیس فدراسیون شود، قطعاً در پیشبرد اهداف دوومیدانی کمک خواهم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید