شهر پردیس از ثبت نام مسکن ملی حذف نشده است

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهر پردیس حذف نشده است و از روز شنبه، در تمامی شهر‌های جدید استان تهران امکان ثبت‌نام وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ثبت‌نام مسکن ملی در استان تهران در تمامی شهر‌های جدید انجام می‌شود، اظهار کرد: در طی چند ماه گذشته در حال تلاش برای افزایش ظرفیت‌ها در تمامی شهر‌های جدید بوده‌ایم که خوشبختانه توانستیم با ایجاد ظرفیت‌های جدید شهر‌های جدید استان تهران را حذف نکنیم.

او با بیان اینکه تا ساعت ۲۴ شب گذشته بیش از ۲۰۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در ۱۷ استان تا ساعت ۲۴ امشب تمدید شده است و استقبال متقاضیان باعث شد تا این زمان تمدید شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: شهر جدید پردیس در این دور ثبت نام حذف نشده است و روز شنبه ثبت‌نام آن در ۲ بخش شهرستان‌های استان تهران و شهر‌های جدید انجام می‌شود.

 

محمودزاده افزود: ظرفیت در برخی از شهر‌ها افزایش یافته و در برخی از شهر‌ها کاهش یافته است، اما تلاش خواهیم کرد بتوانیم با اراضی بیشتر ظرفیت ها را افزایش دهیم.

او با بیان اینکه تغییراتی در زمان بندی ثبت‌نام برخی از استان‌ها ایجاد شده است، افزود: با توجه به استقبال متقاضیان ۱۷ استان کشور زمان ثبت‌نام این استان‌ها تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه تمدید شد و زمان ثبت‌نام استان‌های باقی مانده از جمله تهران به روز‌های پنج‌شنبه و شنبه تغییر کرده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از خروج مردم از واحد‌های مسکونی خود برای ثبت نام، ثبت نام پیامکی را هم راه اندازی کرده‌ایم، افزود: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ثبت‌نام پیامکی را هم برای متقاضیانی که دسترسی به اینترنت ندارند فراهم کرده‌ایم تا مشکلی برای متقاضیان ایجاد نشود.

محمودزاده تصریح کرد: تاکنون ثبت نام در ۲۲ استان انجام شده و ۸ استان باقی مانده  است که استان تهران هم جزو این استان‌ها قرار دارد. بنابراین ثبت‌نام تعدادی از استان‌ها در روز پنج شنبه و استان تهران و شهر‌های جدید آن هم روز شنبه( ۲۴ اسفند) انجام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان در پایان تأکید کرد: با توجه به ظرفیت و محدودیت‌هایی که در برخی از استان‌ها وجود دارد و برای جلوگیری از خروج مردم از خانه، ظرفیت استان تهران را نمی‌توان دقیق اعلام کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید