اسبقیان: بعد از صدور حکم، از پستم در وزارت استعفا می‌دهم

رئیس جدید فدراسیون جانبازان و معلولین اعلام کرد:بعد از صدور حکم اش از سمتی که در وزارت ورزش دارد، استعفا خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ سیدمحمدشروین اسبقیان بعد از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من در ابتدا از همه رؤسای هیأت‌ها، دبیران و اعضای هیأت رئیسه که زحمت کشیدند و در این شرایط کرونایی در مجمع حضور پیدا کردند تا یک فدراسیون با ثبات مدیریت داشته باشد، تشکر می‌کنم. آنها واقعاً ایثار کردند، آنها سربازان واقعی وطن هستند.

وی افزود: ما برنامه‌هایی را برای 4 سال تعریف کردیم که می‌توان به برنامه کوتاه، میان و بلندمدت اشاره کرد. در برنامه کوتاه مدت بحث حضور در پارالمپیک برای ما بسیار مهم است و بعد از آن بازی‌های پاراآسیایی را داریم. با توجه به این دو رویداد مهم، فدراسیون نمی‌تواند نسبت به آن بی‌تفاوت باشد، سیاست ما موفقیت در این بازی‌هاست.

رئیس جدید فدراسیون جانبازان و معلولین در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: توسعه ورزش همگانی، قهرمانی، بحث پژوهشی و علمی، استعدادیابی همه با رویکرد فرهنگی در راستای سیاست‌های نظام مدنظر خواهد بود.

اسبقیان در خصوص استعفایش از پستی که در وزارت ورزش دارد هم گفت: من تعهد دادم در صورت انتخاب، از سمت خودم کنار بروم و بعد از صدور حکم این کار را انجام خواهم داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید