فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهرتهران خواستار شد

ضرورت توقف پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهرتهران طی مکاتبه ای با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان صداو سیما با اشاره به شیوع بیماری کرونا خواستار توقف پروژه های سینمایی و تلویزیونی شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهرتهران با اشاره به این که عده ای از  تهیه کنندگان در شرایط کنونی کشور در حال استمرار ساخت و تهیه فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی با حضور انبوه عوامل سازنده هستند، خواستار توقف این پروژه ها شد.

وی با بیان این که بعضا  برخی از تولیدات سینمایی و تلویزیونی در محیط های نسبتا محدود و با تراکم و تردد جمعیت  تهیه می شود خاطرنشان کرد: درچنین شرایطی رعایت ملاحضات بهداشتی بسیار مشکل است و این امر می تواند ضمن داشتن عوارض و خطرات برای این عزیزان، باعث گسترش شدید زنجیره انتقال ویروس کرونا به دیگران نیز گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهرتهران تاکید کرد: لازم است ضمن اتخاذ تدابیر و سازوکارهای جبرانی برای جلوگیری از ضررو زیان این قشر فرهیخته، در اسرع وقت اقدامات لازم برای توقف پروژه های مذکور تا اطلاع ثانوی به عمل آید.

 

دیدگاه تان را بنویسید