انتقال رونالدینیو و برادرش به زندان پاراگوئه

رونالدینیو ستاره سابق تیم ملی برزیل و باشگاه بارسلونا و برادرش روبرتو د اسیس، چند روز پیش در بدو ورود به پاراگوئه، به جرم در دست داشتن پاسپورتهای جعلی دستگیر شدند

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ حالا او و برادرش در بازداشت هستند و این احتمال وجود دارد که تا شش ماه در حبس بمانند و اتهام آنها ورود به پاراگوئه، با پاسپورتهایی جعلی است.

او و برادرش به منظور حضور در رویدادی خیریه برای کمک به کودکان نیازمند پاراگوئه به این کشور سفر کرده بودند ولی حالا این سفر حسابی برای آنها دردسرساز شده است.

رونالدینیو و برادرش حالا برای دومین بار بعد از ورود به پاراگوئه، دستگیر شدند. آنها در بدو ورود بازداشت شده وشب را در زندان آسونسیون، پایتخت پاراگوئه سپری کرده بودند و روز شنبه دادگاه پاراگوئه، مجددا دستور به بازداشت این دو نفر داده است. در حکم دادگاه می خوانیم:« ما در مقابل جرمی سنگین قرار داریم؛ چون اقدام انجام شده، برخلاف قوانین دولت پاراگوئه است.»

رونالدینیو در شرایطی مجددا به زندان پاراگوئه منتقل شد که پارچه ای برروی دستانش انداخته بود تا دستنبدی که به دستانش بسته شده دیده نشود.

حالا طبق اعلام کارلا روئیز، یکی از مقامات قضایی پاراگوئه، این احتمال وجود دارد تا رونالدینیو و برادرش در زندان بمانند؛ چون این احتمال وجود دارد که آنها از پاراگوئه فرار کنند؛ چرا که هیچ وابستگی و تعلقی به پاراگوئه ندارند؛ آنها به صورت غیرقانونی وارد پاراگوئه شده اند و به صورت غیرقانونی در این کشور حضور دارند و به همین خاطر قاضی پرونده تشخیص داده که آنها باید در زندان بمانند.»

دیدگاه تان را بنویسید