اپل در تولید لنزهای آیفون با مانع کرونا رو به رو شد

پیامدهای ویروس کرونا که با نام Covid-19 شناخته می شود، در دنیای فناوری پر تعداد است، یکی از این پیامدها، فشار ویروس کرونا در بخش تولید قطعات است. در حال حاضر، ارائه دهنده اصلی لنزهای با زاویه دید فوق العاده اپل در Yujingguang مشکلی در رابطه با مهلت تولید دارد که منجر به تغییر تحویل سفارشات خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ پیامدهای ویروس کرونا که با نام Covid-19 شناخته می شود، در دنیای فناوری پر تعداد است، یکی از این پیامدها، فشار ویروس کرونا در بخش تولید قطعات است. در حال حاضر، ارائه دهنده اصلی لنزهای با زاویه دید فوق العاده اپل در Yujingguang مشکلی در رابطه با مهلت تولید دارد که منجر به تغییر تحویل سفارشات خواهد شد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ممکن است شرکت اپل مجبور شود مبلغ بیشتری را برای دوربینهای خود بپردازد. اکنون اپل به دنبال تغییر زمان دریافت لنزهای با زاویه دید فوق العاده گسترده خود به دلیل شیوع کرونا است.

اپل در تولید لنزهای آیفون با مانع کرونا رو به رو شد

گمانه زنی ها حکایت از آن دارند که این شرکت ممکن است فقط بین 30 تا 40 درصد از کل سفارشات را دریافت کند و سایر تولید کنندگان نیز به دلیل سطح پایین تر از حد معمول تولید دچار مشکلاتی مشابه شوند. زیرا بسیاری از شهرهای چین تحت قرنطینه هستند و اگر یک کارخانه به طور کامل بسته شود، زمان تحویل کالاهای آن نیز به طور کامل تغییر می کند.

تأثیر Covid-19 در چین ، اپل را واداشت تا پیشبینی های خود را برای سه ماهه مالی ژانویه و مارس تغییر دهد. کل عملیات خرده فروشی اپل در چین از زمان شیوع ویروس کرونا بسته شد ، اما پس از آن نیمی از فروشگاه ها با اقدامات ایمنی اضافی بازگشایی شدند و ساعات محدودی را به ارائه خدمات اختصاص دادند.

 

دیدگاه تان را بنویسید